Інформаційна кампанія, присвячена безпеці руху на дорогах, реалізовується в Житомирі в рамках проекту ЄС «Модернізація та підвищення безпеки дорожньої мережі в Україні». Даний проект спрямований на підвищення безпеки учасників дорожнього руху та оснований на кращих європейських практиках про соціальні кампанії для мінімізації головних факторів ризику на дорогах.
Проект на Житомирщині стартував 14 листопада. Його презентація одночасно відбуватиметься у всіх засобах масової інформації області. А саме – в радіо- та телеефірах, на сторінках інтернет-видань, на білбордах та сітілайтах, в роздаткових матеріалах, плакатах, сувенірах тощо.
«Особливе значення проекту полягає у тому, що він допоможе зрозуміти інформацію про, так звані, «чорні точки» концентрації ДТП та дасть можливість розробити конкретні заходи по роботі з ними. Ситуація з безпеки руху у місті та за його межами відрізняється, відповідно й підходи до побудови інфраструктури також різняться. В питанні міста ми все ж таки виносимо на перший план людину – пішохода. Ми намагаємось відійти від того принципу, коли ми загороджуємо машини від людей, адже, в першу чергу, ми маємо убезпечити людей від машини», – зазначив заступник міського голови Дмитро Ткачук.
Рівень дорожньо-транспортних пригод та їх наслідків в Україні найгірший серед країн Європи, що наносить непоправних людських та економічних втрат країні. Щорічні економічні втрати України від ДТП, за оцінками Всесвітнього банку, оцінюються в 4,5 млрд. дол. США або приблизно 3,4% ВВП країни.
Впродовж останніх двох місяців була проведена велика підготовча робота. Перш за все, були проведені кількісні та якісні дослідження (регіональні – в Житомирській області та на національному рівні). Виходячи з результатів досліджень та аналізу, був обраний основний фактор ризику – швидкість. Саме на це спрямована інформаційна кампанія. Основніе гасло інформаційної кампанії: «Не жени до мене! Збережи життя!».
Результати кампанії будуть ретельно вивчатись для того, щоб отриманий досвід був розповсюджений на інші регіони України.