№ п/п |
Назва питання |
Відповідальний за підготовку матеріалів |
Дата опри-люднення |
Доповідач та співдоповідач |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Про затвердження планової мережі загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів на 2016-2017, 2017-2018 навчальні роки
|
Хренов Матвій Володимирович-заступник місь-кого голови з питань діяль-ності виконавчих органів ради
|
25.08.2016 |
Арендарчук Валентин Володимирович- начальник управління освіти міської ради
|
2. |
Про затвердження списків дітей та підлітків від 6 до 18 років і дітей, яким до 1 вересня 2016 року виповнюється 5 років
|
Фещенко Олександр Анатолійович – заступник місь-кого голови з питань діяльно-сті виконавчих органів ради
|
02.08.2016 |
Оніщенко Андрій Анатолійович– в.о. начальника управління житлового господарства міської ради
|
3. |
Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності в утриманні об’єктів благоустрою на території міста Житомира
|
|
03.06.2016 |
Марцун Олек-сандр Василь-ович – начальник управління кому-нального господ-дарства міської ради Юзвинський Юрій Казіми-рович- начальник КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» міської ради |
4. |
Про затвердження фінансового плану комунального підприємства «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство № 3» Житомирської міської ради
|
|
03.08.2016 |
Левадна Галина Михайлівна-директор КП «ВЖРЕП № 3» міської ради |
5. |
Про затвердження фінансового плану комунального підприємства «Аптека № 127» Житомирської міської ради на 2017 рік |
Хренов Матвій Володимирович-заступник місь-кого голови з питань діяль-ності виконавчих органів ради
|
28.07.2016 |
Козловський Владислав Леонідович- завідувач КП «Аптека № 127» Житомирської міської ради
|
6. |
Про зміну призначення об’єкта нерухомості комунального майна |
Фещенко Олександр Анатолійович – заступник місь-кого голови з питань діяльно-сті виконавчих органів ради
|
10.08.2016 |
Рогожин Дмитро Володимирович- директор КП «Житомиртепло-комуненерго» міської ради
|
7. |
Про наповнення бази даних містобудівного кадастру міста |
Ясюнецький Олексій Олексійович – перший заступ-ник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
|
15.08.2016 |
Черкасова Євгенія Леонідівна - заступник дирек-тора департа-менту містобуду-вання та земель-них відносин міської ради, начальник управ-ління регулю-вання забудови міста - головний архітектор міста
|
8. |
Про впорядкування, уточнення та надання нових адрес об’єктам архітектури |
|
08.08.2016 |
|
9. |
Про внесення змін в додаток до рішення міськвиконкому від 01.03.2016 № 137 |
|
15.08.2016 |
|
10. |
Про передачу нерухомого майна
|
|
16.08.2016 |
Кравчук Олена Борисівна- начальник відділу по управ-лінню та прива-тизації комуналь-ного майна міської ради
|
11. |
Про видалення зелених насаджень у м. Житомирі |
|
22.08.2016 |
Степаницька Тетяна Василівна- заступник начальника КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира»
|
12. |
Про надання адресних допомог на харчування громадянам та дітям із сімей, які прибули з тимчасово окупованих територій та районів проведення антитерористичної операції |
Хренов Матвій Володимирович-заступник місь-кого голови з питань діяль-ності виконавчих органів ради
|
04.08.2016 |
Краснопір Вікто-рія Валентинівна – директор департаменту праці та соціаль-ного захисту на-селення міської ради
|
13. |
Про встановлення опіки над малолітньою |
|
|
Косяк Надія Григорівна –начальник служби у справах дітей міської ради
|
14. |
Про звільнення |
|
|
|
15. |
Про участь у вихованні та порядок побачення |
|
|
|
16. |
Про затвердження висновку щодо позбавлення батьківських прав |
|
|
|
17. |
Про затвердження висновку щодо визначення місця проживання |
|
|
|
18. |
Про надання дозволу на дарування житла |
|
|
|
19. |
Про надання дозволу на дарування житла |
|
|
|
20 |
Про надання дозволу на дарування житла |
|
|
|
21. |
Про надання дозволу на дарування житла та земельної ділянки |
|
|
|
22. |
Про надання дозволу на дарування автомобіля |
|
|
|
23. |
Про надання дозволу на купівлю житла |
|
|
|
24. |
Про надання дозволу на купівлю житла на ім’я |
|
|
|
25. |
Про надання дозволу на підписання необхідних документів піклувальнику |
|
|
|
26. |
Про надання дозволу на підписання необхідних документів опікуну |
|
|
|
27. |
Про надання дозволу на підписання необхідних документів |
|
|
|
28. |
Про надання дозволу на продаж акцій |
|
|
|
Порядок денний засідання виконавчого комітету міської ради
16 вересня 2016 року 14:53