П О Р Я Д О К Д Е Н Н И Й
засідання виконавчого комітету міської ради
17 серпня 2016 року о 10.00
№ п/п |
Назва питання |
Доповідач та співдоповідач |
1. |
Про виконання міського бюджету за І півріччя 2016 року |
Гаращук Сергій Петрович – директор департаменту бюджету та фінансів міської ради |
2. |
Про внесення змін в додаток 4 до рішення виконавчого комітету міської ради від 19.08.2015 № 541 |
|
3. |
Про затвердження графіка прийому юридичних та фізичних осіб в Центрі надання адміністративних послуг |
Гелецька Сюзанна Леонідівна- начальник Центру надання адміністративних послуг міської ради
|
4. |
Про затвердження Правил приєднання до комунальних мереж централізованого водопостачання та водовідведення міста Житомира |
Марцун Олександр Васильович-начальник управління комунального господарства міської ради |
5. |
Про зняття з балансу комунальних підприємств м. Житомира одно-поверхових житлових будинків |
Оніщенко Андрій Анатолійович – в.о. начальника управління житлового господарства міської ради |
6. |
Про списання основних засобів КП «ВЖРЕП № 15» Житомирської міської ради |
|
7. |
Про затвердження складу тендерного комітету виконавчого комітету Житомирської міської ради для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за кошти міського бюджету та Положення про нього |
Черниш Євгеній Миколайович – директор юридичного департаменту міської ради |
8. |
Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі |
Черкасова Євгенія Леонідівна - заступник директора департаменту містобудування та земельних відносин міської ради, начальник управління регулювання забудови міста - головний архітектор міста
|
9. |
Про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі
|
|
10. |
Про скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі |
|
11. |
Про демонтаж меморіальних дошок та пам’ятного знаку у м. Житомирі |
|
12. |
Про внесення доповнення до рішення міськвиконкому від 18.11.2015 № 803 |
Костриця Микола Миколайович – директор департаменту економічного розвитку міської ради |
13. |
Про надання адресних допомог на харчування громадянам та дітям із сімей, які прибули з тимчасово окупованих територій та районів проведення антитерористичної операції |
Краснопір Вікторія Валентинівна – директор департаменту праці та соціального захисту населення міської ради
|
14. |
Про встановлення опіки над малолітніми дітьми |
Косяк Надія Григорівна –начальник служби у справах дітей міської ради
|
15. |
Про звільнення від виконання обов’язків піклувальника та направлення до державного дитячого закладу неповнолітнього |
|
16. |
Про поповнення дитячого будинку сімейного типу родини вихованкою |
|
17. |
Про направлення малолітньої до державного дитячого закладу |
|
18. |
Про затвердження висновку щодо позбавлення батьківських прав |
|
19. |
Про затвердження висновку щодо позбавлення батьківських прав |
|
20. |
Про затвердження висновку щодо визначення місця проживання малолітніх дітей |
|
21. |
Про участь у вихованні та порядок побачення із малолітньою дочкою |
|
22. |
Про участь у вихованні та порядок побачення із малолітньою дочкою |
|
23. |
Про затвердження висновку щодо недоцільності визначення порядку побачень з малолітнім сином |
|
24. |
Про надання дозволу на продаж житла від імені малолітньої |
|
25. |
Про надання дозволу на продаж житла від імені малолітньої |
|
26. |
Про надання дозволу на продаж житла від імені малолітнього |
|
27. |
Про надання дозволу на продаж житла від імені малолітньої |
|
28. |
Про надання дозволу на дарування житла малолітній |
|
29 |
Про надання дозволу на дарування житла |
|
30. |
Про надання дозволу на дарування житла |
|
31. |
Про надання дозволу на дарування житла та земельної ділянки |
|
32. |
Про надання дозволу на дарування житла |
|
33. |
Про надання дозволу на дарування житла |
|
34. |
Про надання дозволу на дарування житла |
|
35. |
Про надання дозволу на купівлю житла |
|
36. |
Про надання дозволу на підписання необхідних документів неповнолітньому |
|
37. |
Про надання дозволу на дарування житла |