Школи та дитячі садки міста матимуть змогу самостійно розпоряджатися власними фінансовими ресурсами без погодження з управлянням освіти Житомирської міської ради.
Проект рішення «Про автономізацію закладів освіти м. Житомира» прийняв 3 серпня виконавчий комітет Житомирської міської ради. Дане рішення було прийняте з метою підвищення ефективності використання бюджетних коштів, запровадження фінансової самостійності навчальних закладів, своєчасного здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг.
«Ми пропонуємо автономію наших закладів освіти щодо розпорядження фінансовими ресурсами. Таким чином ми підвищуємо самостійність і роль наших керівників у фінансово-адміністративній та господарській діяльності. Ми майже два роки вивчали цей процес переведення, для того, щоб здійснити автономізацію, покращити ефективність і оперативність вирішення деяких питань», – пояснює начальник управління освіти Валентин Арендарчук.
Нововведення почнуть діяти з 1 жовтня 2016 року – у дошкільних навчальних закладах та з 1 січня 2017 року – у загальноосвітніх навчальних закладах міста.
«Управляння освіти буде допомагати, консультувати та вирішувати питання, які керівництво навчальних закладів, не зможуть вирішити самостійно. Проте ми будемо повністю контролювати та перевіряти використання державних коштів», – додає Валентин Арендарчук.
Кожен навчальний заклад матиме два рахунки – загальний та спеціальний рахунок у Державній казначейській службі України. Також будуть введені дві обов’язкові посади головного бухгалтера та бухгалтера.