Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 53
візитів сьогодні: 5743
візитів всього: 778133
Прогноз погоди
Про результати аудиторської перевірки КП “Парк” розповіли в міськраді
28 липня 2016 року 10:46
Результати аудиторської перевірки фінансово-господарської діяльності комунального підприємства “Парк”  за 2015 рік 26 липня представили в міській раді. У презентації взяли участь секретар міської ради Наталія Чиж, директор КП “Парк” Володимир Шуст та начальник контрольно-аналітичного відділу міської ради Валентина Козяр.
 
Під час аналізу аудиторською компанією діяльності підприємства встановлено основні недоліки в організації роботи комунального підприємтва, а саме в укладанні договорів, веденні бухгалтерського обліку й планово-економічної діяльності  та в здійсненні контролю за діяльністю підприємства.
 
“Відповідно до договору від 16 травня 2016 року, аудит виконувало ТОВ “Хорс-аудит”, яке має відповідні дозволи на проведення таких видів робіт. За результатами аудиту можна зробити висновок, що діяльність посадових осіб підприємства була спрямована не на отримання прибутку підприємства, як це передбачено в Статуті, а на збагачення окремих осіб”, - зазначила Валентина Козяр.
 
Одним із прикладів низької організації діяльності суб’єкта господарювання є наступний факт. Протягом 2015 року із бюджету міста для КП «Парк» було виділено 1,5 млн грн для фінансування витрат по програмі «Благоустрій міста». Зокрема, кошті виділяли на виплату заробітної плати двірникам, а також податків у зв’язку із нарахуванням зарплат. Через помилкове застосування податкового законодавства безпідставно нараховувались зобов’язання по ПДВ на кошти бюджету для фінансування капітальних вкладень, охорони природних ресурсів та витрат на утримання парку (трансфери). У результаті відбулось переспрямування із міського до державного бюджету суми 311 тис. грн.
 
Наслідком таких дій стала відсутність на підприємстві обігових коштів в січні 2016 року на виплату заробітної плати та податків. І тому на погашення заборгованості додатково було виділено із міського бюджету 99 260 грн.
 
Детальніше із результатами аудиторського дослідження фінансово-господарської діяльності можна познайомитись тут
Секретар міської ради Наталія Чиж розповіла як саме міська влада планує реформувати діяльність КП “Парк.”
 
Нині триває робота по встановленню в житомирському гідропарку автоматів, які розповсюджуватимуть квитки на атракціони. В дерев'яних зрубах будуть стояти банкомати, що автоматично, без участі касира, продаватимуть квитки. Також встановлять вісім камер відеоспостереження, лавки, працюватиме wi-fi зона.
 
“Такими методами ми будемо відходити від людського фактору, коли продають білети. Також на цьому тижні ми розпочинаємо реконструкцію освітлення в гідропарку: вставимо нові стовпи та лампи, дроти більше не будуть висіти над головою, все буде закопано під землю”, - додає Наталія Чиж.
 
Секретар міської ради запевнила, що за ініціативи міського голови подібні перевірки будуть відбуватися для всіх комунальних закладів міста.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare