Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 49
візитів сьогодні: 5726
візитів всього: 719218
Прогноз погоди
Пацієнти приймальних відділень Житомира більше не платитимуть благодійні внески
31 травня 2016 року 16:31
Вперше за роки незалежності приймальні відділення міських лікарень Житомира забезпечені медикаментами та витратними матеріалами. Завдяки впровадженню програми міської ради по невідкладній медицині пацієнтам не пропонуватимуть сплачувати благодійні внески та за власний рахунок купувати потрібні ліки, оскільки такої необхідності нині більше немає.
 
Програмою передбачено повне забезпечення підрозділів міських лікарень, які надають невідкладну допомогу пацієнтам – приймальні відділення, відділення реанімації та інтенсивної терапії.
 
30 травня Житомирський міський голова Сергій Сухомлин та заступник міського голови з Матвій Хренов відвідали першу міську лікарню з перевіркою роботи програми. Міський голова разом з керівництвом лікарні поспілкувалися з пацієнтами, які підтвердили, що з них не вимагали благодійні внески та купувати ліки за власний рахунок.
 
Раніше житомиряни були, фактично, зобов'язані самі себе забезпечувати медикаментами при надходженні до лікарні. Головний лікар Центральної міської лікарні № 1 Анатолій Вусик повідомив, що це вперше міська влада виділяє кошти для міських лікарень, у першому кварталі з міського бюджету на закупівлю ліків та витратних матеріалів виділили 2 млн грн.
 
«Я вважаю, що це революційне рішення, величезна лікарня 540 ліжок, 4 великих приймальних відділення і 2 малих. І от вперше виділені кошти для первинного контакту пацієнта з лікарнею, з приймальним відділенням, де забезпечені всім необхідним, починаючи від рукавичок і закінчуючи наборами для огляду жінок, для оглядів, які проводять ЛОР-спеціалісти, системи, шприці, все безкоштовно. Для пацієнтів це шок», – додає головний лікар ЦМЛ № 1 Анатолій Вусик.
 
Міська влада вирішила для початку забезпечити всім необхідним саме приймальні відділення, щоб хворі та їх рідні не витрачали дорогоцінний час на аптеки. Якщо раніше людина очікувала на оформлення та надання допомоги 2,5 годин, то тепер фахівцям знадобиться лише 40 хвилин.
 
«Склалася така ситуація, коли хворий потрапляє у приймальне відділення, у нього при собі нема коштів чи потрапляє хворий без свідомості. Ми розуміли, що життя людини – це найголовніше, тут не можна не виділити на це кошти. Ми забезпечили усім необхідним перш за все приймальне відділення, щоб хворі, які потрапляють, не думали, що треба піти в аптеку, купити якісь медикаменти, якісь препарати чи розхідні матеріали та щоб скоротити час роботи приймального відділення по кожному хворому», – пояснює міський голова Сергій Сухомлин.
 
Також пріоритетним питанням є покращення технічного забезпечення приймальних відділень. Міська влада планує проводити роботу у вдосконаленні діагностичного обладнання.
 
«Наступне – це діагностичне обладнання, переносні апарати УЗД, рентгенівське обладнання – діагноз буде встановлюватись прямо у приймальному відділенні. Також реанімаційне обладнання та обладнання моніторингу пацієнтів, щоб людині надати сучасну невідкладну допомогу. Це апарати штучної вентиляції легень і кардіомонітори. Звичайно, це тривалий процес, це коштовно. До кінця наступного року ми плануємо вийти на це і я запевняю, що наші приймальні відділення зможуть надавати допомогу на європейському рівні завдяки тим трансформаціям, які ми зробимо», – зазначає заступник Житомирського міського голови Матвій Хренов.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare