Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 116
візитів сьогодні: 5743
візитів всього: 782362
Прогноз погоди
Безкоштовна газета «Місто»: сучасно, корисно та об’єктивно для житомирян
25 травня 2016 року 15:23
25 травня у прес-центрі Житомирської міської ради відбулась прес-конференція за участі директора КП «Інформаційно-видавничий центр» Андріана Федуна стосовно подальшого розвитку підприємства та ребрендингу газети «Місто».
 
Комунальна газета «Місто» отримала нове життя: зміни відбулися не тільки зовнішні, але й внутрішні.  Депутатський корпус дав дозвіл витратити річний бюджет, 550 тис. грн,  за переше півріччя, на кардинальне реформування видання.
 
«Газета існувала до цього й ніхто не говорить, що вона була поганою. Але було поставлено завдання, щоб вона стала упізнаваною для всіх, щоб кожний пересічний мешканець міста Житомира міг її отримати, незалежно від того має він можливість її придбати чи ні», – пояснює Андріан Федун.
 
Відтепер газета буде видаватися у кольорі й розповсюджуватися серед житомирян безкоштовно, а прибуток комунальне підприємство отримуватиме завдяки рекламі. Тираж безкоштовного тижневика становить 10 тис. примірників. Поки що обсяг газети вісім сторінок, але надалі кількість планують збільшувати, ділиться директор КП "Інформаційно-видавничий центр" Андріан Орестович. 
 
"Головним подарунком для містян стануть бокси з безкоштовними примірниками. Наразі завершується підготовка семи антивандальних боксів. Такий вибір поширення міського тижневика є першою подібною практикою в Україні, наскільки нам вдалося з'ясувати. У європейських державах та США подібні бокси є нормальним явищем", - продовжує Андріан Федун.
 
Вже готовий перший тестовий бокс, який встановлять до кінця цього тижня. Наступні шість можна буде зустріти на центральних вулицях Житомира. Вартість одного боксу – 7-7,5 тис. грн. Також по місту газету розповсюджуватимуть волонтери у брендованих манішках. 
 
Всі підготовчі роботи виконано на житомирських підприємствах, тому частина витрачених на ребрендинг коштів  залишається у бюджеті Житомира.
 
Новим слоганом комунальної газети стало гасло: «Зміни себе! Зміни місто!». Реформувати довелося не тільки зовнішнє та внутрішнє наповнення газети, а й редакторську політику.  «Місто» стане офіційним джерелом донесення інформації до громадян, буде правдивою та об’єктивною.
 
«Ми зацікавлені у тому, щоб розвивати не тільки газету, а й культуру житомирян. Через неї доносити правильний інформаційний меседж про роботу влади та життя міста. Найбільше турбує те, що у місті проходить досить багато цікавих речей, але пересічні громадяни про них не знають», – пояснює начальник управління по зв'язках з громадськістю Анастасія Рибак.
 
Директор КП «Інформаційно-видавничий центр» Андріан Федун зазначає, що за три місяці його роботи жодного разу не було ніякого тиску з боку влади. Газета залюбки висвітлюватиме проблеми житомирян, у виданні є сталою рубрика «Відкритий мікрофон».
 
Зараз триває набір у штат оновленої міської газети: редакції потрібні менеджери з реклами, журналісти та креативні люди, які готові змінювати газету та підхід до її наповнення.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare