Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 33
візитів сьогодні: 5591
візитів всього: 546276
Прогноз погоди
Міська цільова програма «е-Місто» працює і розширює спектр послуг
24 травня 2016 року 10:35
Переведення в електронну форму публічних послуг, які надаються громадянам та бізнесу триває. Цільова програма перш за все направлена на підвищення рівня впливу громадян на управління містом та зробити діяльність міської ради прозорою.
 
 «Основна мета цієї програми – формування ефективної системи муніципального управління, вдосконалення процедур та розширення кількості електронних сервісів для мешканців міста. Щомісяця відкриваються декілька нових послуг за допомогою електронного урядування в рамках програми «е-Місто». Людина зараз може дома з комп’ютера подати документи, потім прийти і отримати необхідну довідку», - зазначає перший заступник міського голови Олексій Ясюнецький.
 
Житомиряни вже можуть отримати на порталі iGov.org.ua наступні послуги:
 
  • для багатодітних сімей: надання статусу багатодітної родини, внесення до банку даних; надання довідки про перебування в єдиному банку даних; виведення з єдиного банку даних; внесення змін даних, постановка на чергу для отримання путівки на оздоровлення.
  • надання довідок незайнятому населенню про наявність/відсутність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства.
  • видача копій, витягів розпорядження міського голови, рішень, прийнятих міською радою та виконавчим комітетом.
  • а також подати звернення до міського голови.
За словами начальника ЦНАП Сюзанни Галецької, ці послуги активні і працюють. Електронний документообіг також зменшить черги у самому центрі і спростить процес отримання послуги.
«Механізм користування порталом дуже простий – людина подає заявку в електронному вигляді, отримує лист з інформацією де і коли вона може отримати потрібну довідку. Завдяки цьому скорочується час громадянина на отримання документів. Обирати можна як за послугою, так і за установою або місцем проживання», - підкреслює Сюзанна Галецька.  
 
Повний перелік послуг, який надає центр, можна поживитися за посиланням http://zt-rada.gov.ua/pages/p8208. Кожна послуга має інформаційну картку, в якій розписано, який перелік документів необхідний і порядок виконання саме цієї послуги.
 
Найближчим часом планується перевести в електронний формат послуги у земельній сфері.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare