Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 51
візитів сьогодні: 5744
візитів всього: 778161
Прогноз погоди
Велодоріжки, парковки та електронні квитки можуть з’явитися у Житомирі
1 березня 2016 року 14:34
Із концепцією програми розвитку транспорту та публічного простору міста житомирян ознайомили під час Першого транспортного форуму, який відбувся у Житомирі. Участь в обговоренні взяли представники міської влади, фахівці у сфері модернізації транспортної системи з інших міст, депутати, громадські активісти.
 
Практика показує, що у Житомирі програми розвитку дорожньо-транспортної системи зазвичай формувалися лише з двох напрямків - громадський транспорт та безпека руху. Наразі ж міська влада, окрім цих напрямків, прагне розвивати велорух, облаштувати парковки, відремонтувати пішохідні зони, налагодити співпрацю з службами таксі, а також забезпечити доступність дорожньо-транспортної системи маломобільним групам населення. Про це розповів заступник міського голови Дмитро Ткачук.
 
«Окрім базових напрямків (громадського транспорту і безпеки руху), ми плануємо розвивати пішохідну інфраструктуру та облаштовувати необхідними благами публічний простір. Сьогодні, на жаль, збільшується кількості  людей з обмеженими фізичними можливостями. Їх потреби мають враховуватися і для рухомого складу, і міської інфраструктури. Крім того, наші велосипедисти показують, що кількість громадян, які використовують велотранспорт, збільшується. Але в той же час, ми констатуємо, що елементів інфраструктури для велоруху – немає. Починаючи від наявності у правому крайньому ряду проїжджої частини лівньовок, решітки яких розміщені на 5 см нижче асфальтного покриття, закінчуючи навігацією. Тому це питання теж буде враховано.
Невід’ємною частиною транспорту є система організації паркування. У нас ця система відсутня. І цю проблему відчувають всі: і перевізники, і ТТУ. Коли крайня права смуга запаркована приватними авто, маємо порушення графіків руху, більшу кількість ДТП. Тому одне з основних завдань - організація паркувального простору і обмеження паркувань в центральній частині міста.
Маємо на сьогодні складнощі і у сфері таксі. У нас є дані щодо наявності 3 тис  авто, які надають послуги таксі, хоча лише 200 з них мають ліцензію і зареєстровані як підприємці. Наявність такого ринку призводить до відповідної якості надання послуг. Для прикладу, якщо ви забули парасольку в авто, яке належить ліцензованій фірмі,   яка дбає про свою репутацію, вам її повернуть. Якщо ж забули її у «грача», то можете забути про свою барсетку, документи і т.д. Можливість впливу на цю сферу в органів місцевого самоврядування доволі низька, бо відповідно до повноважень, ми маємо можливість лише визначати офіційні місця для парковок цього транспорту. Тим не менш, ми намагаємося вести діалог і з контролюючими органами, і з представниками служб таксі, які хочуть працювати легально», - прокоментував напрямки Концепції програми розвитку транспорту та публічного простору Житомира заступник міського голови Дмитро Ткачук.
 
Крім цих питань, присутні також обговорили моделювання транспортної системи, яке проводилося у Києві (детальний аналіз пасажиропотоків, рівень використання різних видів громадського транспорту, визначення часу-пік та інше), систему  інформування пасажирів щодо схем і графіків руху громадського транспорту та впровадження у місті електронного квитка. Детальну інформацію щодо цих напрямків буде оприлюднено згодом. Після опрацювання проектів, визначення їх вартості та необхідності реалізації у Житомирі, їх буде включено до програми розвитку транспорту та публічного простору, яку затверджуватимуть депутати Житомирської міської ради.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare