Депутати Житомирської міської ради ухвалили нову структуру виконавчих органів міської ради. За відповідне рішення «Про ліквідацію та створення виконавчих органів Житомирської міської ради» на другому пленарному засіданні 5 сесії міської ради проголосував 41 депутат.
Представляючи депутатському корпусу нову структуру виконавчих органів, перший заступник міського голови Олексій Ясюнецький зауважив про те, що запропоновані зміни передбачають оптимізацію роботи підрозділів виконкому, забезпечення їх узгодженої діяльності.
«Наразі маємо 320 штатних одиниць, відбувається оптимізація, а саме: утворення житлово-комунального господарства – це об’єднання управлінь житлового господарства і комунального господарства; департаменту містобудування Житомирської міської ради - це об’єднання архітектурного та земельного управлінь. Також буде проведено реорганізацію інших виконавчих органів, у результаті чого планується скорочення 23 штатних одиниць», - пояснив О.Ясюнецький.
Крім того, в новій структурі з’являться нові підрозділи, виконання функцій яких держава передала органам місцевого самоврядування. Розповідає Олексій Ясюнецький: «Нам передаються повноваження, це, зокрема, інспекція архітектурно-будівельного контролю, реєстрація речових прав та юридичних і фізичних осіб-підприємців, реєстрації громадян за місцем проживання».
Відповідно до нової структури, у виконавчих органах ради працюватиме максимум 390 осіб.