Відповідно ро розпорядження міського голови від 12.02.2016 №91 посадові особи виконавчих органів Житомирської міської ради мають подати декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік до відділу кадрів та з питань служби в органах місцевого самоврядування міської ради. Посадові особи підприємств, установ, організацій, закладів, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Житомира подають заповнену декларацію за місцем їх роботи.
«Депутати Житомирської міської ради подають декларації до 01 квітня 2016 року за місцем роботи чи служби. Депутати, які мають статус безробітних осіб, пенсіонери та самозайняті особи мають подати заповнені декларації до відділу організаційного забезпечення депутатської діяльності міської ради», - зазначила секретар міської ради Наталія Чиж.
Декларації міського голови, першого заступника, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря міської ради, керуючого справами виконкому, керівників виконавчих органів міської ради та їх заступників будуть оприлюднене на веб-сайті Житомирської міської ради протягом 30 днів з дня їх подання.
Головному спеціалісту, уповноваженому з питань запобігання та виявлення корупції Фещенку В.М. організувати проведення роз’яснювальної роботи щодо правильності та повноти заповнення декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру та перевірити їх в межах його компетенції.
Управління по зв’язках з громадськістю міської ради