За ініціативи заступника Житомирського міського голови Дмитра Ткачука у місті починається кампанія перевірки якості пасажирських перевезень та дотримання умов договорів перевізниками.
Мешканці міста роблять свій внесок у покращення комфорту та якості міського транспорту. Раніше на сайті міської ради було запроваджено онлайн форму для подачі скарги чи пропозиції щодо роботи громадського транспорту Житомира. Скаргу не в електронному вигляді можна подати через відділ звернень громадян. За півтора місяці 2016 року вже зареєстровано 108 звернень.
За словами Дмитра Ткачука, переважна більшість скарг стосувалося порушення прав пасажирів пільгових категорій. Очолив цей «антирейтинг» маршрут №58, за ним №40 та №27.
Заступник міського голови відзначає, що деякі житомиряни досить серйозно ставляться до покращення умов у маршрутках та докладають власних зусиль для вирішення власних проблем.
«Один з користувачів Фейсбуку днями розмістив фото з маршрутки в якій було відламане сидіння. За збігом обставин, трапився цей казус саме на 58 маршруті. Даний громадянин приїхав в управління транспорту та подав скаргу. Працівники управління перевірили маршрут №58 загалом і зокрема конкретно вказаний транспортний засіб. Як наслідок, складено два Акти про порушення і перевізнику буде винесено попередження. В двох перевірених машинах було зафіксовано: неналежний технічний стан, невидачу квитків, порушення прав пільговиків. Одна з машин, перевірених на 58 маршруті, офіційно обслуговує маршрут №14. Як маршрутка опинилася на іншому маршруті і звідки у водія трафарет іншого перевізника буде пояснювати підприємець, який на крок наблизився до розірвання договору», - розповів Дмитро Ткачук.
Звернення громадян допомагають сформувати антирейтинг перевізників-порушників. Це додаткова підстава для перевірок маршрутів представниками управління транспорту і зв’язку. Житомирян запрошують і далі подавати скарги та пропозиції щодо роботи громадського транспорту, заповнивши онлайн форму або зареєструвавши письмові звернення у приміщенні міської ради.