Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 41
візитів сьогодні: 5737
візитів всього: 777894
Прогноз погоди
Дмитро Ткачук змусив перевізника вибачитись перед вдовою загиблого воїна АТО
14 січня 2016 року 20:19
Водій маршрутки №1 відмовив вдові бійця 30 механізованої бригади Юрія Євпака у безкоштовному проїзді. Інцидент стався вранці 12 січня, коли жінка з молодшим сином зайшла до маршрутного таксі та повідомила водію, що має посвідчення. За словами Наталії Євпак, водій почав вказувати їй на оголошення щодо відміни безкоштовного проїзду у маршрутках пільговим категоріям населення і некоректно висловлювався на адресу жінки.
 
«Коли я сказала, що наші хлопці у свої 30 років, а то й ще раніше полягли, а він мені відповів, що дуже з того радий. Тут не має чому радіти, я не забов’язана заходити в маршрутку і  кричати: я вдова. Мені це неприємно. На моєму прикладі, треба провчати таких водіїв, щоб більше не повторювались такі ситуації. Якщо йому щось не подобається, будь ласка, в такі роки йому можна йти на передову і побувати в тій ситуації, що побували наші хлопці. Сива голова має думати, що кому говорити, як говорити та відповідати», - ділиться Наталія Євпак.
 
Дмитро Ткачук зініціював зустріч власника маршруту №1 із Наталією Євпак у себе в кабінеті, аби чоловік вибачився публічно перед  жінкою та пообіцяв, що подібних випадків більше не повториться. Хоч перевізник і намагався виправдати водія, посилаючись на людський фактор та все ж вибачився перед вдовою загиблого бійця АТО за поведінку свого підлеглого.
 
Заступник міського голови Дмитро Ткачук наголошує, що перевізники не мають права обмежувати певні пільгові категорії громадян на безкоштовний проїзд.
 
«Коли ми 31 грудня говоримо, що ніяких оголошень не може бути у маршрутках, а бачимо і їх і разом ще й хамське поводження, то це означає, що одна з сторін не готова чекати рішення, а самовільно діє на свій розсуд. Сьогодні не має проблеми на місцевому рівні, ні прав ні повноважень від держави на органи місцевого самоврядування не передавалися в питанні компенсації проїзду пільговим категоріям громадян. Ніякі маніпуляції з боку перевізників не пройдуть», - констатує Дмитро Ткачук.
 
Дмитро Ткачук застерігає, що подібний елемент шантажу, як сьогодні з вивісками у маршрутках про відміну пільг використовується не вперше: «Коли перевізники хочуть підняти тариф, змінити схему руху, коли вимагають компенсацію пільг і т.д.  – це все звичні маніпуляції. Я вважаю, що боротись тут потрібно не з позицією, а з причиною, а причина  - це монопольне становище на ринку з боку окремих перевізників. Свого часу вони захопили левову частку ринку і почувають себе досить вільно. Але вони забувають, що міська рада є замовником послуг, а вони виконавці цього замовлення згідно чинного договору. Не можуть вони диктувати свої умови в одноосібному порядку».
 
Заступник міського голови радить усім, чиє право на безкоштовний проїзд несправедливо обмежують у транспорті міста, відразу звертатись зі скаргою на гарячу лінію міської ради. Варто зазначити приблизний час, місце, номер маршруту та самої машини і повідомити про порушення на гарячу лінію міської ради 15-80 або 481-481. Також можна подати скаргу на сайті міської ради: для цього обрати рубрику ТРАНСПОРТ МІСТА ЖИТОМИРА та ПОДАТИ СКАРГУ ЧИ ПРОПОЗИЦІЮ. Користуйтесь свої правом!


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare