Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 43
візитів сьогодні: 5747
візитів всього: 744583
Прогноз погоди
У Житомирі працюють над розробкою системи електронного урядування «е-Місто»
21 грудня 2015 року 15:09
Надання адмінпослуг в онлайн режимі, прозорість влади та зменшення паперового документообігу – це лише загальні переваги від системи «е-Місто», над впровадженням якої працює міська влада.
 
У 2015-му році за ініціативи Сергія Сухомлина була розроблена та затверджена міська цільова програма «е-Місто». Це система електронного урядування, яка виведе Житомир на європейський рівень обслуговування.
 
"Головний позитив «е-Міста» ­для мешканців Житомира полягає у тому, що система зробить простими і доступними важливі послуги, якими користуються житомиряни. За допомогою єдиного інформаційного порталу можна буде зареєструватися на прийом до лікаря, у дитсадок, отримати онлайн-консультацію, сплатити рахунки за комунальні послуги або залишити повідомлення про проблеми у сфері ЖКГ та багато іншого", - зазнає міський голова Сергій Сухомлин.
 
Окрім того, на порталі можна буде відшукати будь-яку документацію, що стосується діяльності органів місцевого самоврядування та Центру надання адмінпослуг, що зробить органи місцевого самоврядування максимально відкритими.
 
За словами першого заступника міського голови Олексія Ясюнецького, в результаті впровадження системи «е-Місто» буде оптимізовано роботу працівників виконавчих органів Житомирської міської ради. А саме: очікується скорочення витрат на забезпечення трудових ресурсів на 20%, а також зменшення паперового документообігу до 80%.
 
«Я підрахував, що кожного дня доводиться витрачати по 2 години робочого часу на паперову роботу. Зараз діє такий механізм: у відділ звернень надходить звернення, його перенаправляють на мене, я повинен написати резолюцію на управління, яке відповідає за цей напрямок, воно відповідає на звернення, приносить документ мені на підпис, і  тільки після цього відповідь надсилають громадянину. Все це робиться вручну. Якщо ж зробити в міській раді електронний документообіг – збільшиться коефіцієнт корисної дії держслужбовців. Вони матимуть більше часу на вирішення конкретних питань, а житомиряни зможуть слідкувати за тим, як реагують на їх звернення. Окрім того елементарно будуть зменшені витрати на папір і фарбу в принтери», – каже Олексій Ясюнецький.
 
Втілювати в життя це нововведення у Житомирі вже почали. Днями перший заступник міського голови Олексій Ясюнецький провів зустріч із представниками команди, яка успішно впровадила систему «е-Місто» у Вінниці. Цього понеділка делегація з Житомира поїхала до Вінниці задля обміну досвідом у цьому напрямку.
 
«Насамперед перед нами стоїть завдання визначити стан існуючої матеріально-технічної бази, а також з’ясувати об’єм інформації, яка в подальшому буде перенесена в електронну систему. Але перед цим ми хочемо побачити на власні очі як це працює у Вінниці. Вже з початку наступного місяця ми починаємо проводити обстеження», – говорить Олексій Ясюнецький.
 
Після проведення аналізу заплановане придбання комп’ютерної техніки, серверу бази даних та програмного забезпечення в підрозділах міської ради, ЦНАПу та комунальних підприємств, і власне, впровадження системи електронного документообігу і єдиного інформаційного порталу «е-Місто» та автоматизованої системи надання адмінпослуг.  Загалом, виконання програми планують завершити у 2017-му році.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare