Пілотний варіант архітектурно-художньої концепції зовнішнього вигляду вулиць й територій міста був розроблений за участі фахівців у галузі реклами, дизайну і містобудування та презентований на початку цього року.
Тоді перший заступник, а нині міський голова Житомира Сергій Сухомлин наголошував, що місто нарешті має шанс отримати нове обличчя.
"Законодавство досі не регулює питання оформлення вивісок, вітрин, рекламних конструкцій, тому було прийнято рішення розробити на місцевому рівні документ, який буде доведений до рекламних агенцій і підприємців та буде рекомендований до використання", - нагадує Сергій Сухомлин.
Ескіз концепції містить кращі зразки досвіду багатьох міст України та світу у галузі архітектурного вигляду міського середовища, у ньому описані існуючі проблеми в Житомирі та сформовані вимоги.
Презентація розміщена на сайті ibrandzt.weebly.com, а також викладена для обговорення у соціальній мережі Фейсбук.
«Житомиряни досі не надто активно висловлювали свої думки і пропозиції стосовно запропонованої концепції. Тому ми просимо всіх долучитися до обговорення і поширення цієї інформації. Ми завжди згадуємо приклад Львова та інших міст України, в яких у кращих європейських традиціях впорядковані вивіски, вітрини та інші елементи. Ми багато нарікаємо на те, що Житомир у цьому плані неохайний, активно коментуємо це все у соцмережах. Зараз час перейти від нарікань до надання власних пропозицій. База вимог та рекомендацій щодо оформлення різних архітектурних елементів вже сформована. Тому прошу мешканців міста висловлювати свою думку аби найближчим часом ми почали втілювати цю концепцію в життя», – говорить перший заступник міського голови Олексій Ясюнецький.
Переглянути архітектурно-художню концепцію зовнішнього вигляду вулиць й територій міста можна за посиланням, а залишити свій відгук можна тут.