29 вересня 2015 року напередодні Міжнародного дня людей похилого віку в Центральній міській бібліотеці ім. В. Земляка відбулося урочисте відкриття «Університету для людей поважного віку». 60 слухачів віком від 50 до 70 років відвідуватимуть 4 групи денної та вечірньої форми навчання.
За словами директора Централізованої бібліотечної системи міської ради Лариси Харчук, метою впровадження цього проекту є залучення соціально-активних пенсіонерів до розширення кола знань та інтересів через проведення різних форм навчання та організацію центру розвитку та дозвілля. Також ініціатор проекту висловила вдячність керівництву міста та депутатському корпусу Житомирської міської ради за виділення коштів на придбання 10 комп’ютерів.
В університеті діятиме 4 факультети: освітньо-інформаційний (комп’ютерні курси, тематичні огляди (преси, книг), краєзнавчо–просвітницький, який включає проведення циклу лекцій про історію міста Житомира, перегляд фільмів, ознайомлення з літературою, що стосується історії міста, факультет творчості (проведення майстер-класів та курсів), хобі-факультет (проведення вечорів, творчих виставок, клуб- ретро, літературна студія).
В.о.міського голови Житомира Любов Цимбалюк вручила першим слухачам університету посвідчення і побажала цікавого та успішного навчання.
«Захоплююсь вашими ентузіазмом та активністю. Впевнена, що отримані нові знання та вміння, зокрема, користування комп’ютерною технікою відкриють для вас нові можливості. Успіхів вам та приємного спілкування», - побажала Любов Цимбалюк.
Також в.о.міського голови привітала працівників Цетралізованої бібліотечної системи Житомирської міської ради з професійним святом - Днем бібліотекаря, яке відзначатиметься 30 вересня, та вручила кращим бібліотекарам міста подяки.
Свою творчість цього дня слухачам Університету та гостям подарували колективи «Чиста криниця» та « Журавка». У рамках заходу присутні також мали можливість переглянути виставку «Житомир через фотооб’єктив» та книжковий огляд «Вибір читача – 2015».
Управління по зв’язках з громадськістю міської ради