Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 40
візитів сьогодні: 5737
візитів всього: 777734
Прогноз погоди
Робоча нарада щодо оформлення житлових субсидій
17 серпня в прес-центрі міської ради відбулася робоча нарада під головуванням в.о. міського голови Любові Цимбалюк  з представниками підприємств-надавачів житлово-комунальних послуг з питань надання населенню житлових субсидій. У заході взяли участь голова Богунської районної ради Людмила Янушевич, голова Корольовського  районної ради Олег Соя, представники управлінь праці та соціального захисту населення Житомирської міської ради,  Корольовської  та Богунської районних рад.
 
Мета зустрічі -  опрацювання ефективного  виконання постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 № 475 «Про спрощення порядку призначення та надання населенню житлових субсидій» та вирішення основних проблем, з якими стикаються мешканці та спеціалісти профільних управлінь при оформленні субсидій, питання створення загальної інформаційної бази користувачів  послуг. Також піднімалося питання щодо винесення на розгляд виконавчого комітету міської ради проекту рішення, який врегулював би питання загальної інформаційної бази та інші нагальні питання.

«На 2015 рік в державному бюджеті передбачено більше ніж 24 мільярди гривень, в тому числі для Житомирської області у вигляді субвенцій передбачено 412 тис. грн. В цілому по Україні Житомирська область займає 9 місце серед усіх регіонів по темпам надання субсидій. Робоча нарада щодо оформлення житлових субсидій Ми наближаємося до цифри 100 тисяч осіб, яким було надано житлові субсидії», - сказав заступник директора  департаменту  праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації Василь Павлюк.
 
Також під час наради поінформували, що за період з квітня місяця спеціалістами Богунського  районного управління соціального захисту було опрацьовано 12224 заяви на оформлення субсидій, Корольовського - 12588 заяв.
 
Найбільше проблем з оформленням або автоматичним перерахуванням субсидій виникає в осіб, які зареєстровані в приватному секторі міста Житомира, гуртожитках та в багатоповерхових будинках, де було створено ОСББ, адже управління соціального захисту не мають можливості перевірити достовірність інформації про склад зареєстрованих.

В.о.  міського голови Любов Цимбалюк наголосила на необхідності співпраці структур та організацій щодо надання субсидій.

«Усі служби повинні працювати разом для того, щоб житомиряни, які потребують покращення соціального захисту, отримали належну  підтримку у вигляді житлових субсидій, - сказала Любов Цимбалюк.- Адже лише при злагодженій роботі можливо отримати конкретний результат».

Також в.о. міського голови наголосила на тому, що питання оформлення житлових субсидій житомирянам буде на її особистому контролі.

Управління по зв’язках з громадськістю міської ради
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare