Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 25
візитів сьогодні: 5532
візитів всього: 475544
Прогноз погоди
У міськраді обговорили особливості втілення транспортної реформи
7 липня 2015 року 14:20
6 липня в прес-центрі Житомирської міської ради пройшла конференція на тему «Транспортна реформа: особливості та труднощі втілення». В ній взяли участь представники громадських та політичних організацій, ЗМІ.

Транспортна реформа в місті передбачає запровадження «єдиного квитка», виведення маршрутних таксі з центральних вулиць, закупку нового екологічного транспорту, зміну маршрутів оновлення технічного складу, покращення якості послуг.

На думку спікера заходу, заступника міського голови Євгена Демчика, результату можна буде досягнути в найкоротші терміни, особливо тепер, коли   проведено  конкурс та підписано якісно нові договори з перевізниками.

«8-ми годинний конкурс був прозорий, демократичний, задекларований у сесійній залі, зі ЗМІ та громадою. Усі могли поставити  запитання перевізникам, організатору, обговорити кандидатів. У конкурсі завжди є переможець та той, хто програв. Ми отримали важіль контролю якості послуг. Зрозуміло, що були дискусії, прив’язували політику. Нами об’єктивно були розглянути усі запаковані конверти з печатками», - сказав Євген Демчик.

Член конкурсного комітету Дмитро Ткачук вважає, що не так просто перевізники пішли на такий договір: «Це говорить про те, що була домовленість, що  перевізники приймуть незручний договір,  натомість отримують договір, перемогу, і не на три роки, а на п’ять. Я навів аргументи, чому результати конкурсу мають бути скасовані».

Також на конференції оговорювався вечірній рух комунального транспорту, дублювання маршрутів центральними вулицями та встановлення нових зупинок. Керівництво міста запевнило громаду, що усі питання тримаються на контролі, й  для їхнього вирішення потрібно пройти ряд процедур. Тим не менш, транспортній реформі – бути.

«Нині вже багато чого змінилося у якості та контролі пасажирських перевезень. І це не лише онлайн моніторинг, гаряча лінія, а постійні інспекції на зупинках, реагування на усі скарги та поради громадян. Ми працюємо для житомирян, і їхні інтереси мають бути враховані», - сказав Євген Демчик.

Управління по зв'язках з громадськістю міської ради


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове