Про прибирання підвальних приміщень, які взяті на облік як найпростіші укриття, йшлося на черговій нараді з керівниками комунальних підприємств. Начальник управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради Микола Дідківський ще раз наголошує керівникам комунальних підприємств на необхідності наведення ладу у підвалах багатоповерхівок.
«Є підприємства, які цю роботу завершили чи майже завершили. Однак більша частина підприємств не досягли навіть 50%, - зазначає Микола Дідківський та наводить цифри, які характеризують роботу підприємств у цьому напрямку. Він відзначив, що найкраще робота проводиться в житлових підприємствах №9 (з 33 будинків, що мають підвальні приміщення на обліку, 100% виконано роботи) та №6 (з 42 будинків виконано роботи у 36 будинках – 86 %). Підприємство №1 представило 77% виконаних робіт, АМОН – 68%.
Начальник управління НС та ЦЗН міської ради звернув увагу на ще одному проблемному питанні - отруєння мешканців міста продуктами згорання від експлуатації газових приладів.
«За минулий місяць зареєстровано 4 випадки отруєння від продуктів згорання. 7 осіб постраждало, з них – одна 3-річна дитина,- говорить Микола Дідківський. - Страждають ті, у кого все ніби відповідає технічним вимогам. Але встановлено газову колонку, виведену в димвентканал, і примусову витяжку на кухні. Включення потужної витяжки призводить до того, що продукти згорання йдуть не в димвентканал, а на кухню».
Доповідач також зазначив, що на засіданні комісії з техногенної безпеки, що відбулася на минулому тижні, було прийнято рішення посилити контроль за станом та якістю перевірок димових та вентиляційних каналів в квартирах багатоповерхових будинках і, в першу чергу, провести позапланові перевірки димових та вентиляційних квартирах багатоповерхових житлових будинків, обладнаних газовими приладами з відведення продуктів згорання в димові та вентиляційні канали із складанням відповідних актів.
Микола Дідківський наголосив на необхідності виконання даного рішення.
Управління по зв’язках з громадськістю міської ради