В рамках проекту «Реформа публічного управління в Україні» представники Житомирського міськвиконкому у складі української делегації побували у Федеративній республіці Німеччина. Мета поїздки - вивчення досвіду з організації створення Центру надання адміністративних послуг.
Директор департаменту економічного розвитку О.М.Астахова та в.о.начальника відділу по роботі зі зверненнями громадян Житомирської міської ради С.М.Гайова ознайомилися з роботою універсаму послуг м.Оффенбах, м. Ванхайм, м.Гейдельберг, відвідали Німецьке товариство технічного співробітництва м.Ешборн, Муніципальний центр адміністративного менеджменту м.Кельна, а також Центр прийому телефонних звернень (інформаційно-довідкова служба) міст Кельн, Бонн, Леверкузен.
Ці структурні підрозділи у муніципалітетах німецьких міст працюють за принципами кращої орієнтації на замовника, зменшення або скасування черг, професійного та привітного надання консультацій «з одних рук».
Адміністративне реформування в Німеччині, яке відбувалося впродовж 50-ти років, фінансувалося не лише власним урядом, а й міжнародними банками. Запровадження одного універсаму послуг в Німеччині тривало протягом не одного року.
Досвід німецьких колег буде враховано в організації Центру надання адміністративних послуг у Житомирській міській раді.

Українська делегація у Німеччині


В універсамах адміністративних послуг Німеччини
Прес-служба Житомирської міської ради
Директор департаменту економічного розвитку О.М.Астахова та в.о.начальника відділу по роботі зі зверненнями громадян Житомирської міської ради С.М.Гайова ознайомилися з роботою універсаму послуг м.Оффенбах, м. Ванхайм, м.Гейдельберг, відвідали Німецьке товариство технічного співробітництва м.Ешборн, Муніципальний центр адміністративного менеджменту м.Кельна, а також Центр прийому телефонних звернень (інформаційно-довідкова служба) міст Кельн, Бонн, Леверкузен.
Ці структурні підрозділи у муніципалітетах німецьких міст працюють за принципами кращої орієнтації на замовника, зменшення або скасування черг, професійного та привітного надання консультацій «з одних рук».
Адміністративне реформування в Німеччині, яке відбувалося впродовж 50-ти років, фінансувалося не лише власним урядом, а й міжнародними банками. Запровадження одного універсаму послуг в Німеччині тривало протягом не одного року.
Досвід німецьких колег буде враховано в організації Центру надання адміністративних послуг у Житомирській міській раді.
Українська делегація у Німеччині
В універсамах адміністративних послуг Німеччини
Прес-служба Житомирської міської ради