Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 23
візитів сьогодні: 5529
візитів всього: 482667
Прогноз погоди
Список документів, які подаються на отримання допомоги пораненим у зоні АТО
2 жовтня 2014 року 15:40
30 вересня 2014 року в прес-центрі Житомирської міської ради відбулося засідання комісії по розподілу коштів, зібраних під час благодійного марафону «Допоможемо героям».

Організатори Благодійного марафону повідомили, що в рамках  акції було  зібрано 226 тисяч гривень. Квитки на концерт розкупили за кілька днів. Також було розіслано листи підприємцям і бізнесменам міста, а також представникам релігійних громад з пропозицією долучатися до марафону і жертвувати кошти для військовослужбовців.

Таким чином військовослужбовці 95-ї, 30-ї та 26-ї бригад, які отримали поранення у зоні АТО, можуть отримати необхідну суму для лікування, протезування чи придбання медикаментів.

Організатори вже визначили порядок контролю та розподілу коштів. Зокрема, створили спеціальну комісію, яку очолила в.о. Житомирського міського голови Любов Цимбалюк.

«Для мене це честь та висока відповідальність. Сьогодні кожен житомирянин вважає за честь віддати гроші на підтримку наших бійців. Тому усі мають розуміти, що допомога знайде саме того, кому потрібна першочергово. Громада щодня доводить, що здатна на високі душевні вчинки. Щиро сподіваюся, що якнайшвидше військові дії у країні закінчаться, і житомиряни збиратимуть гроші на власний відпочинок, а не на лікування наших захисників», - зазначила Л.Цимбалюк.

Увійшли до комісії учасники та організатори заходу, підприємці та волонтери, депутати обласної ради, заступники голів облради та ОДА, артисти, співробітники банку, представники органів студентського самоврядування Житомирського технологічного та Житомирського національного агроекологічного університетів.

Голова фонду допомоги громадянам "Разом за справу" Віктор Євдокимов зауважив: «Від сьогодні прийматимуться заявки від поранених або їх родичів на отримання необхідної суми із числа коштів, що були зібрані попередньо на марафоні. Для отримання коштів необхідно надати пакет документів: заява від пораненого чи родичів, копії його паспорту та коду, оригінал листа із медичного закладу, завірений головним лікарем та бухгалтером із зазначенням  суми на лікування або протезування, чи інформацією про відсутність необхідних лікарських препаратів, заява про згоду на поширення персональних даних пацієнта».

В комісії обіцяють вивчати кожен окремий випадок індивідуально і допомагати тим, кому це потрібно, терміново з урахуванням усіх аспектів проблеми.
***************************************************************************************************************************
 
Додаткову інформацію можна отримати за телефоном  097 477 22 93 - Віктор Євдокимов.
Список документів, які подаються на отримання допомоги
1.   Заява встановленого зразку тут
2.   Копія паспорта (1, 2 –ст., 3 - прописка)
3.   Копія ідентифікаційного коду
4.   Оригінал листа від медичної установи про відсутність медичних препаратів та коштів на лікування за підписом матеріально відповідальних.
5.   Заява на згоду про використання персональних даних та інформації.
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare