10 липня в Житомирі розпочався дводенний семінар-тренінг «Вдосконалення діяльності центру надання адміністративних послуг».
Захід проводиться Житомирською міською радою спільно з «Центром політико-правових реформ» (м.Київ) та «Центром досліджень місцевого самоврядування» (м.Львів), за фінансової підтримки представництва Фонду Ф.Науманна в Україні.
Семінар організований з метою покращення якості надання адміністративних послуг через вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) у містах та районах Житомирської області.
До участі у тренінгу були запрошені представники усіх міст та районів Житомирської області.
«Учасники семінар-тренінгу отримають інформацію та фахові консультації щодо державної політики і розвитку законодавства з питань адміністративних послуг, про кращий український і зарубіжний досвід надання адміністративних послуг, а також удосконалення навиків щодо складання переліку адміністративних послуг для ЦНАП та їх інформаційних і технологічних карток», – розповіла начальник ЦНАПу Сюзанна Галецька.
За словами заступника голови Центру Політико-правових реформ Віктора Тимощука надання адміністративних послуг потрібно зробити якомога доступнішим для громадян. Зосередивши їх в одному місці – прагнення вдасться втілити в реальність.
«16 травня Кабмін прийняв розпорядження, яким затвердив перелік адміністративних послуг, які мають надаватися через ЦНАПи. До цього переліку увійшли 3 групи: паспортні послуги, реєстрація юридичних осіб та прав на нерухоме майно, та реєстрація земельних ділянок. Ці три сфери послуг є наймасовішими, і нажаль, най корупційними. Тому Уряд вирішив ввести їх до компетенції ЦНАПів. Важливо, щоб за це відповідали місцеві органи самоврядування. У цьому випадку громадяни матимуть можливість впливати на якість послуг. Тому зараз основне завдання – найпопулярніші види послуг зосередити в одному місці. Так буде більш зручно для громадян і якість надання послуг буде значно вищою», – зазначив заступник голови Центру Політико-правових реформ (м.Київ) Віктор Тимощук.