Серед підприємців Житомира є такі, що висловлюють претензії до представників влади та виконкому коли їм відмовляють в дозволах на розміщення зовнішньої реклами. Про це дискутували члени комісії на засіданні з питань вивчення розміщення зовнішньої реклами.
«Ми вже повідомляли, що наразі розробляється нова концепція зовнішнього вигляду міста та бренд бук Житомира», - зазначив Сергій Сухомлин. «Завдяки такій концепції підприємцям буде зрозуміло як їм необхідно оформлювати зовнішню рекламу свого підприємства. Вже в цьому році Михайлівську буде реконструйовано згідно бренд буку – це буде наочний приклад як виглядатиме місто в подальшому».
В Житомирі є і розроблені стандартні рекламні конструкції, це білборди, сітілайти, металеві опори – повідомляє Сргій Сухомлин. «Ми рекомендуємо всім підприємцям користуватися саме цими видами зовнішньої реклами. Якщо ми орієнтуємося на цивілізовані європейські міста, то там не побачити різнопланову рекламу на фасадах будівель, тим паче на парканах.
Заради підприємців, яким необхідна зовнішня реклама, але і для того, щоб забезпечити охайний вигляд міста в цілому, до розробки бренд буку, влада готова йти на поступки, говорить перший заступник міського голови.
«Одна з альтернатив – це встановлення хорошої зупинки. Її вартість сягає 30-50 тис. грн. і для підприємця це вигідна інвестиція. По-перше, влада звільнить підприємця від орендної плати на розміщення свого об’єкту промисловості на певний період, за рахунок вкладених коштів. По-друге, з такої зупинки сам підприємець отримає прибуток, за рахунок замовлень на розміщення зовнішньої реклами. Це можуть бути цілі проекти розроблені владою спільно з підприємцями Житомира».