«Наше першочергове завдання – оновити рухомий склад ТТУ», – начальник управління транспорту і зв’язку Володимир Клинчук
Про роботу та стан КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» за І квартал 2014 року під час брифінгу відзвітував начальник управління транспорту і зв’язку Володимир Клинчук.
На балансі автопарку КП «ЖТТУ» перебувають 128 тролейбусів та 32 трамваї. Щодня пасажироперевезення здійснюють близько 80 одиниць техніки. З них: 70 тролейбусів та 10-12 трамваїв (залежно від робочого чи вихідного дня).
За словами Володимира Клинчука, зношеність рухомого складу ТТУ сягає 90%. Середній вік тролейбусів становить 21 рік, трамваїв – 32 роки. Тому нагальна потреба підприємства полягає у оновленні рухомого складу.
За І квартал 2014 року підприємство отримало 8 млн. 742 тис. грн. З них 5 млн. 218 тис. грн. – кошти виручені за пасажироперевезення. 3 млн. 524 тис. грн. – дотації з міського та частина з державного бюджетів. Поряд з тим, сума витрат за І квартал становить 12 млн. 142 тис. грн. Тобто, збиток підприємства за цей період сягнув 3 млн. 400 тис. грн.
Окрім того, підприємством сплачено податків у сумі 5 млн. 765 тис. грн.
З початку 2014 року власними силами працівники КП «Житомирське ТТУ» здійснили капітальний ремонт 4 тролейбусів. Зокрема, 28 квітня на маршрут вийшов тролейбус № 1270, відремонтований за кошти міського бюджету, а вже 30 квітня обслуговувати громадян почне тролейбус №1028.
Заборгованість з виплати заробітної плати працівникам ТТУ на сьогодні становить 765 тис. грн. Виплати здійснено у розмірі 50% за березень і авансовий платіж за квітень. За прогнозами, до середини травня заробітна плата за березень повинна бути виплачена у повному обсязі
Начальник управління транспорту та зв’язку наголошує, функціонування трамвайно-тролейбусного управління напряму залежить від відшкодувань з державного бюджету за перевезення пасажирів-пільговиків, яких налічується 30 категорій. Дане підприємство виконує соціальну функцію, адже перевозить 80% громадян пільгових категорій. Розрахункова вартість наданих послуг цим категоріям громадян на 2014 рік становить 39 млн. грн.
Мінімальна потреба підприємства у державних субвенціях – 27 млн. грн. Цього року з державного бюджету на трамвайно-тролейбусне управління було виділено лише 16 млн. грн.
«ТТУ недоотримало 11 млн. грн. Проте, навіть якби цієї різниці не було і субвенція таки становила 27 млн. грн., мова йшла б лише про функціонування підприємства, але не про його розвиток», – зазначив Володимир Клинчук.
За словами начальника управління транспорту, державних субвенцій не достатньо для комплексного вирішення проблеми. Міська влада наразі веде переговори з обласною радою щодо виділення 15 млн. грн. з бюджету області. Дані кошти разом із 6 млн. грн. міського бюджету, будуть направлені на оновлення рухомого складу ТТУ.
«Якщо не вкладати кошти в Житомирське ТТУ, не розвивати його – показники підприємства лише падатимуть. В кінці року ми знову матимемо страйки під адміністративними будівлями. Адже з кожним днем техніка зношується. А у такому стані самостійно підприємство не здатне розвиватися та навіть покривати потреби. Тому, нашим першочерговим завданням є оновлення рухомого складу ТТУ. У цьому питанні зацікавлено і саме ТТУ, і управління транспорту, і керівництво міста. Тут потрібно працювати в комплексі, залучаючи міські, обласні, державні кошти та ресурси самого підприємства. Лише тоді, у ТТУ з’явиться можливість не лише здійснювати свою соціальну функцію, але й заробляти кошти, – розповів Володимир Клинчук.
Про роботу та стан КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» за І квартал 2014 року під час брифінгу відзвітував начальник управління транспорту і зв’язку Володимир Клинчук.
На балансі автопарку КП «ЖТТУ» перебувають 128 тролейбусів та 32 трамваї. Щодня пасажироперевезення здійснюють близько 80 одиниць техніки. З них: 70 тролейбусів та 10-12 трамваїв (залежно від робочого чи вихідного дня).
За словами Володимира Клинчука, зношеність рухомого складу ТТУ сягає 90%. Середній вік тролейбусів становить 21 рік, трамваїв – 32 роки. Тому нагальна потреба підприємства полягає у оновленні рухомого складу.
За І квартал 2014 року підприємство отримало 8 млн. 742 тис. грн. З них 5 млн. 218 тис. грн. – кошти виручені за пасажироперевезення. 3 млн. 524 тис. грн. – дотації з міського та частина з державного бюджетів. Поряд з тим, сума витрат за І квартал становить 12 млн. 142 тис. грн. Тобто, збиток підприємства за цей період сягнув 3 млн. 400 тис. грн.
Окрім того, підприємством сплачено податків у сумі 5 млн. 765 тис. грн.
З початку 2014 року власними силами працівники КП «Житомирське ТТУ» здійснили капітальний ремонт 4 тролейбусів. Зокрема, 28 квітня на маршрут вийшов тролейбус № 1270, відремонтований за кошти міського бюджету, а вже 30 квітня обслуговувати громадян почне тролейбус №1028.
Заборгованість з виплати заробітної плати працівникам ТТУ на сьогодні становить 765 тис. грн. Виплати здійснено у розмірі 50% за березень і авансовий платіж за квітень. За прогнозами, до середини травня заробітна плата за березень повинна бути виплачена у повному обсязі
Начальник управління транспорту та зв’язку наголошує, функціонування трамвайно-тролейбусного управління напряму залежить від відшкодувань з державного бюджету за перевезення пасажирів-пільговиків, яких налічується 30 категорій. Дане підприємство виконує соціальну функцію, адже перевозить 80% громадян пільгових категорій. Розрахункова вартість наданих послуг цим категоріям громадян на 2014 рік становить 39 млн. грн.
Мінімальна потреба підприємства у державних субвенціях – 27 млн. грн. Цього року з державного бюджету на трамвайно-тролейбусне управління було виділено лише 16 млн. грн.
«ТТУ недоотримало 11 млн. грн. Проте, навіть якби цієї різниці не було і субвенція таки становила 27 млн. грн., мова йшла б лише про функціонування підприємства, але не про його розвиток», – зазначив Володимир Клинчук.
За словами начальника управління транспорту, державних субвенцій не достатньо для комплексного вирішення проблеми. Міська влада наразі веде переговори з обласною радою щодо виділення 15 млн. грн. з бюджету області. Дані кошти разом із 6 млн. грн. міського бюджету, будуть направлені на оновлення рухомого складу ТТУ.
«Якщо не вкладати кошти в Житомирське ТТУ, не розвивати його – показники підприємства лише падатимуть. В кінці року ми знову матимемо страйки під адміністративними будівлями. Адже з кожним днем техніка зношується. А у такому стані самостійно підприємство не здатне розвиватися та навіть покривати потреби. Тому, нашим першочерговим завданням є оновлення рухомого складу ТТУ. У цьому питанні зацікавлено і саме ТТУ, і управління транспорту, і керівництво міста. Тут потрібно працювати в комплексі, залучаючи міські, обласні, державні кошти та ресурси самого підприємства. Лише тоді, у ТТУ з’явиться можливість не лише здійснювати свою соціальну функцію, але й заробляти кошти, – розповів Володимир Клинчук.