Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 53
візитів сьогодні: 5737
візитів всього: 777744
Прогноз погоди
Рішення про організацію сезонної торгівлі
16 квітня 2014 року 18:18

Рішення про організацію сезонної торгівлі затвердили на засіданні виконавчого комітету Житомирської міської ради.

«Хочу наголосити, що до переліку об’єктів сезонної торгівлі входять літні майданчики біля підприємств ресторанного господарства стаціонарної мережі, а також лотки, ємності, низькотемпературні прилавки для торгівлі морозивом та безалкогольними напоями. Торгівля пивом, згідно з даним рішенням, забороняється», – зазначила директор департаменту власності та ринкового регулювання Вікторія Краснопір.

У свою чергу, перший заступник Житомирського міського голови Сергій Сухомлин зазначив, що цього року міська рада працюватиме над врегулюванням питання сезонної торгівлі.

«Ми хочемо надати можливість приватним підприємцям здійснювати свою діяльність без посередників. Практично всі заявники отримали дозволи на проведення сезонної торгівлі. Ми намагаємося сприяти у наданні представникам малого бізнесу можливості забезпечувати себе та свої сім’ї.

Міська влада виступає проти продажу пива у даних місцях. У разі порушення цієї вимоги  підприємець буде позбавлений права проводити сезонну торгівлю. Окрім того, об’єкти сезонної торгівлі повинні будуть відповідати естетичним нормам. А місця їх розміщення будуть регулюватися спеціальними схемами, погодженими відповідними управліннями. Зокрема, для вільного пересування житомирян, центральна алея Старого Бульвару буде звільнена від об’єктів сезонної торгівлі», – підкреслив Сергій Сухомлин.

Рішення, прийняте на виконкомі, містить ряд вимог, обов’язкових до виконання суб’єктами підприємницької діяльності при здійсненні сезонної торгівлі у весняно-осінній період 2014 року:

Серед них:
1. Здійснення  діяльності безпосередньо суб’єктом, зазначеним в додатку 1 рішення, без права передачі в оренду, користування тощо.
2. Утримання об’єкту торгівлі та прилеглої території в належному санітарно-технічному стані  та естетичному вигляді.
3. Наявність урни  на  місці здійснення діяльності.
4. Укладення договору на вивіз  твердих побутових відходів на період здійснення сезонної торгівлі.
5. Наявність та дотримання:
- асортиментного переліку товарів для реалізації, узгодженого з Житомирським міськрайонним  управлінням   Головного    управління Держсанепідслужби  у  Житомирській області;
- схеми місця розміщення об’єкту сезонної торгівлі, погодженої управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.
6. Дотримання правил торговельного обслуговування відповідно до  діючих нормативних документів.
7. Обов’язковий демонтаж сезонної споруди, з приведенням до належного стану території, не пізніше 15 жовтня 2014 року.
При невиконанні вказаних вимог буде вжито відповідних заходів реагування з розглядом на засіданні виконавчого комітету міської ради питання щодо припинення торгівельної діяльності.



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare