197 днів тривав опалювальний сезон 2013- 2014 років. Це на 5 днів більше від встановленої норми та на 12 днів більше порівняно з тривалістю опалювального сезону 2012-2013 років. Про це розповів директор КП «Житомиртеплокомуненерго» Дмитро Рогожин під час щотижневого брифінгу.
Одним з головних показників якості роботи підприємства – є зменшення кількості скарг від громадян, вважає Дмитро Рогожин. «Коли я прийшов на підприємство в 2010 році, ми мали 2400 скарг за опалювальний сезон, в середньому 600 в місяць. В минулому році мали вже 539 скарг, а цього року – 213 за весь опалювальний сезон. Це гарний показник для Житомира».
Щодо тарифу на теплопостачання, Дмитро Рогожин пояснює, для населення оплата за послугу піднялася всього на 3,7% або на 90 копійок. На сьогодні її вартість становить 8,30 гривень. Таке підняття ціни на тепло житомиряни практично не відчують – запевняє Дмитро Рогожин. «Взагалі, Житомир знаходиться серед п’яти інших міст, які мають найнижчу ціну на послуги з теплопостачання в Україні, з ним ще Вінниця, Черкаси, Тернопіль, Запоріжжя».
Дмитро Рогожин зазначає, суттєво відчути ефективність роботи КП «Житомиртеплокомуненерго» жителі міста зможуть вже за 2-3 роки. Такі зміни обумовлені рядом інвестицій, що отримає місто та від виграних грандів. Серед них 15 млн. євро від ЄБРР, 900 тис. євро від НЕФКО та до 13млн. швейцарських франків від Швейцарського бюро співробітництва в Україні.