З суботи, 28 грудня 2013 року, з 8:00 год. ранку світлофорні об’єкти почали обслуговувати в звичному режимі.
Обслуговуванням світлофорними об’єктами буде займатись комунальне підприємство «Міськсвітло». Нанесенням розмітки, побудовою і обслуговуванням турнікетів забезпечуватиме комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів».
Також відтепер за сприяння Житомирського міського голови Володимира Дебоя, всі світлофорні об’єкти в місті взято в оренду за символічну плату в одну гривню на рік із міського бюджету, що допоможе комунальним підприємства належно обслуговувати об’єкти.
Про це, посилаючись на рішення суду, повідомляє заступник Житомирського міського голови Юрій Мойсеєв.
Також, за словами Юрія Мойсеєва, у 2014 році заплановано серйозну реформу в галузі світлофорного господарювання.
«Заплановано виділити кошти, якщо це рішення підтримають депутати міської ради, але я особисто як заступник міського голови, ініціюватиму проект – створення сучасного диспетчерського центру на базі КП «Міськсвітло». У планах – заміна блоків управління, які керують світлофорами, бо вони сьогодні працюють вже більше 30 років, знаходяться в незадовільному стані, часто ламаються, а термін їхньої експлуатації давно завершився», – зазначає заступник міського голови.
На думку Юрія Володимировича, потрібно перейти на GPS-канали, щоб перебуваючи у диспетчерському пункті стежити та контролювати роботою світлофорних об’єктів дистанційно. Завдяки диспетчерському центру житомиряни зможуть повідомляти про несправність того чи іншого світлофора, зателефонувавши за номером «гарячої лінії».
«Це має бути комплексний диспетчерський центр, який не тільки забезпечуватиме роботу світлофорних об’єктів, але також і прийматиме, реагуватиме на повідомлення щодо їх несправностей. А головне – це буде установа, яка належатиме місту», – зазначає Юрій Мойсеєв.
Також, на думку Юрія Мойсеєва, давно варто повернути «зелену хвилю», коли не перевищуючи швидкості і рухаючись заздалегідь встановленою швидкістю, наприклад, 40 кілометрів на годину, на всіх світлофорах потрапляєш на зелений колір. Це нормально, оскільки такою системою користуються в Європі.
Також заплановано замінити повністю світлофорні об’єкти на світодіодні. Ми раніше змінювали, але самі пульти управління залишились несучасними.
Довідка:
У багатьох великих містах світу, особливо в Європі та США, для забезпечення безупинного руху транспорту застосовується методика «зелена хвиля». Суть її полягає у синхронному включенні зеленого світла світлофора на перехрестях, внаслідок чого автомобілі, що рухаються в потоці з певною швидкістю, наблизившись до чергового перехрестя на основній магістралі, потрапляють на зелене світло. Це значно полегшує рух як автомобілістів, так і для пішоходів.
Управління по зв’язках з громадськістю