Працівники ЖТТУ відновили черговий тролейбус фактично з металобрухту і готують його до здачі в експлуатацію вже у найближчий час. Пасажири, водії та кондуктори висловили своє ставлення до відновленої техніки, окреслили, чи потрібен Житомиру такий вид транспорту, як тролейбус.
На думку кондукторів ТТУ Людмили Козак та Алли Жукової, тролейбуси потрібні, бо це екологічно-чистий транспорт, який здатний перевозити таку кількість пасажирів, яку не можуть охопити маршрутки.
«Місто складно назвати містом, якщо у ньому немає тролейбусів. Ми позитивно ставимося до того, що тролейбуси відновлюють. Для того, щоб більше перевозити людей, потрібно більше одиниць техніки», – зазначила Алла Жукова.
Жінки підкреслюють, що пасажирів вистачає завжди.
«Коли йшов дощ, то до нас стільки людей зайшло, що відчуття було, ніби ми в рукавичці, а не в тролейбусі. Пасажири, як мишки, попритулювалися один до одного так, що і повітря складно видихнути між ними», – розповіла Людмила Козак.
Для того, щоб збільшити склад одиниць такої техніки, працівники ТТУ власноруч складають тролейбуси і трамваї, які зможуть возити житомирян ще додаткових 5-10 років.
Відновлені машини працюють навіть краще за більшість тих, які є у рухомому складі ТТУ. У цьому переконана водій тролейбуса Надія Бондар. Вона акцентує, що пасажири із задоволенням їздять такими тролейбусами, бо є всі умови – поручні ізольовані, дно ціле та не гниле.
«Для водіїв кожен відновлений тролейбус – це великий плюс. Буде менше простоїв, зможемо напрацьовувати необхідні години і отримувати вищу заробітну плату», – наголосила Надія Бондар.
Пасажирка бабуся Броніслава Лисицька зраділа, коли почула звістку про те, що у Житомирі працюватиме ще один відновлений тролейбус.
«Приємно, що кількість тролейбусів збільшується. Можливо, графік також розшириться і машини ходитимуть частіше», – висловила сподівання бабуся.
Її підтримала й інша пасажирка Зоя Зіляк. Жінка також подякувала працівникам ТТУ, які відновлюють транспорт, за те, що вони трудяться для житомирян і поступово покращують якість перевезень у тролейбусах і трамваях.
Управління по зв’язках з громадськістю