Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 34
візитів сьогодні: 5726
візитів всього: 719218
Прогноз погоди
Висновки лабораторних досліджень: діти у житомирських ДНЗ їдять масло
2 грудня 2013 року 16:59

Після резонансних суспільних заяв щодо постачання спреду в житомирські садочки замість масла, розпорядженням міського голови створена робоча група для проведення службової перевірки. Мета — опрацювати питання організації контролю за харчуванням дітей у ДНЗ. До складу комісії увійшли і працівники держсанепідемслужби.

Про це сьогодні, 2 грудня 2013 року, під час брифінгу заявила заступник міського голови Наталія Леонченко.

Працівники спеціалізованої лабораторії державного підприємства «Житомирстандартметрології» відібрали зразки у п’яти різних Житомирських дошкільних закладах.

«Результати лабораторних досліджень довели, що зразки масла селянського солодковершкового несолоного 73% жиру, яке використовують у садочках Житомира, відповідають вимогам стандартів. Рослинних жирів у зразках не виявлено. Тобто, відповідно до висновків фахівців, діти вживають масло, а не спред», — наголосила Наталія Леонченко.

За її словами, управління освіти здійснює декілька видів контролю. Зокрема, впродовж 2013 року було перевірено стан харчування у ДНЗ під час проведення державних атестаційних експертиз, низку тематичних та оперативних перевірок.

Щоб потрапити у житомирські ДНЗ, будь-який товар проходить визначені процедури. Управління освіти оголошує тендер на певні продукти. Постачальники подають заявки із власними пропозиціями. Той постачальник, який запропонував товар задокументованої відповідної якості за найнижчою ціною, стає переможцем.

Після цього він укладає договір з управлінням освіти і постачає товар у дошкільні заклади. Керівники дитячих закладів мають списки тих постачальників, які їх обслуговують і перевіряють зовнішній вигляд товару, що їм надходить. Далі продукти вносять в облік закладу і передають комірнику на збереження. Із цих продуктів, відповідно до меню, для дітей готуються страви.

«Незважаючи на контроль, дослідити кожну партію неможливо. Вартість аналізу одного зразка становить 675 грн. Аналіз триває декілька днів, а постачальник не може чекати стільки часу, не передавши товар у садочки. Робоча група опрацьовує питання, як підсилити контроль за якістю продуктів і надасть свої пропозиції на розгляд міському голові», — акцентувала Наталія Леонченко.

Управління по зв’язках з громадськістю



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare