Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 41
візитів сьогодні: 5740
візитів всього: 744301
Прогноз погоди
Більшість малозабезпечених житомирян задоволені гарячим харчуванням у рамках проекту «Соціальна картка житомирянина»
19 листопада 2013 року 16:19

Про проект «Соціальна картка житомирянина»: на скільки він є ефективним, у напрямку забезпечення гарячим харчуванням в готелі «Житомир» розповіла депутат Житомирської міської ради Ольга Пархомчук, а враженнями поділилися соціально незахищені житомиряни.

«За соціальною карткою соціально незахищені житомиряни мають можливість одержати ті послуги, яких найбільше потребують: цільові кошти на ліки, чим займається КП «Фармація», будь-яку адресну допомогу та гаряче харчування. Безпосередньо гарячим харчуванням займається КП «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради, яке я очолюю, і яке забезпечує послуги з гарячого харчування у приміщенні готелю "Житомир"», – розповідає Ольга Пархомчук.

Як розповідає в. о. директора КП «Агентство з управління майном», щомісяця кількістю людей, яких забезпечують гарячим харчуванням, зростає. Вже у перший місяць дії соціального проекту гарячим харчуванням було забезпечено понад 100 людей. У більшості випадків вони задоволені гарячим харчуванням, дякують кухарю.

«Крім самого харчування, ми створюємо таку атмосферу, щоб люди спілкувалися, знайомилися один із одним. Іноді у п’ятницю, святкові дні, вони запрошують гармоністів і проводять час у ресторані готелю до вечора. Місяць тому навіть була розмова з людиною, яка безпосередньо будувала готель «Житомир». Йому було приємно мати таку можливість і одержати соціальну допомогу», – зазначає депутат Ольга Пархомчук.

А що кажуть житомиряни?

«У готелі «Житомир» ми харчуємося вже більше двох тижнів, із 1 листопада 2013 року. Ми дуже задоволені. Все завжди свіженьке. Гаряче. Нам дають і перше, і друге. Подобається те, що кожен день страви завжди різні. Нам готують дуже смачні салати. До чаю дають випічку – булочки або кекси. Ми дякуємо Володимиру Михайловичу Дебою і всім тим соціальним службам, які про нас пам’ятають і хоч якось нам допомагають», – розповіла Антоніна Козлюк, одна із тих, хто одержує безкоштовне харчування в рамках проекту «Соціальна картка житомирянина».

Тут, у готелі «Житомир», одержуючи послуги гарячого харчування, пані Антоніна познайомилась із пані Ніною та пані Надією. За словами Антоніни Пилипівни, на сьогоднішній день жінки товаришують, зідзвонюються і приходять до готелю не лише, щоб одержати гарячу їжу, але й щоб поспілкуватись: «Ми пенсіонери і нам це цікаво. Ми тут спілкуємося, здружуємося».

Людям також подобається те, що можуть брати їжу на кілька днів уперед, наприклад, за той день, коли не можуть прийти пообідати або за попередні дні, коли, до прикладу, хворіли.

«Вчора, 18 листопада я брала обід. Всі його хвалили. Їжу я забираю з собою, беру додому. Дитині, яка їсть вдома, обід подобається. Усім людям все одно ніколи не вгодиш! Подобається гарний персонал. Дівчата все роблять швидко, тихо. Не сваряться. Я задоволена цією їдальнею», – зазначає Петрунеля Єрушенко.

Є і такі житомиряни, які скаржаться, що порції маленькі або ж у стравах забагато рідкого і мало картоплі, наприклад, в супах, але тим не менше перші (!) в черзі з кількома скляними банками в руках і фразами: «Долийте трохи більше».

«Зі старенькими людьми працювати неважко. З часом звикаєш до будь-якого характеру. Багатьом подобається. Все, як вдома. Ми стараємось із усіх сил. Намагаємося робити все швидко», – поділилась офіціант Яна Святська.

Про те, що страви якісні, свіжі і користуються популярністю серед відвідувачів говорять і самі кухарі та показують сьогоднішнє меню. На перше – гречаний суп із зеленню, в якому багато картоплі, а також свіжий хліб. На друге – рис із морквою, рибна котлета і салат із свіжої капусти. До чаю – булочка.

«У нас все свіже. Ми складаємо меню кожного тижня і щодня воно різне. Наприклад, у понеділок на перше в нас – червоний борщ, у вівторок готуємо гречаний суп, у четвер – гороховий, готуємо також зелений борщ. Обовязково є салати. Вдома не щодня такі страви їси! Ми стараємось», – розповіла повар Наталія Кравченко.

Про те, що гаряче харчування у рамках проекту «Соціальна картка житомирянина» до вподоби житомирянам свідчать і пусті тарілки після таких обідів.

 

Управління по зв’язках з громадською



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare