«Страшне перо – не в гусака…» – до Дня працівників реклами приклад поширених у Житомирі рекламних «ляпів», або проблеми із прикрими мовними непорозуміннями та відвертими зображеннями на рекламних носіях. Чи можна «окультурити» рекламу і чи не трактуватиметься це спробою втручання у підприємницьку діяльність? Про рекламні казуси та законодавче пояснення – на 1-2 сторінках газети «Місто».
Володимир Кропивницький – про свою екскурсію під’їздами міста, про службу 15-80, роль старших по будинку, закупівлю контейнерів для сміття, перспективи водоканалу – читайте в інтерв’ю із заступником міського голови.
У свіжому номері газети від 24.10.13 – розмова із переможцем у номінації «Лікар року» конкурсу-рейтингу «Гордість міста» Миколою Довгалем. Завідуючий хірургічним відділенням 1-ї дитячої поліклініки КУ «ЦДМЛ» розповів журналісту «Місто» про свої 26 років роботи на лікарській ниві, про 10 тис. операцій, унікальність його хірургічного відділення, складнощі та досягнення лікарської практики.
Тексти основних прийнятих виконавчим комітетом документів, зразки заяв, офіційні оголошення – це та багато іншого читайте у свіжому номері газети «Місто» від 24 жовтня 2013 року.