Сьогодні, 2 жовтня 2013 року, під час засідання виконавчого комітету Житомирської міської ради розглянуто нове Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Житомира.
«Такий документ є необхідним, тому що показуватиме не лише, як розвивається мережа торгівлі у місті, а й відслідковуватиме важливий аспект – дотримання громадського порядку, тиші та спокою на території Житомира», – підкреслила директор департаменту власності та ринкового регулювання Житомирської міської ради Вікторія Краснопір.
За її словами, раніше суб’єкт господарювання звертався до виконавчого комітету із заявою і отримував після розгляду свідоцтво про встановлення режиму підприємств торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, як окремий документ.
Наразі свідоцтво має ознаки документа дозвільного характеру. Тепер суб’єкт господарювання звертатиметься з відповідним інформаційним листом-заявою. Протягом 3-х днів буде здійснюватися розгляд цього листа, після чого другий примірник інформаційного листа повертатимуть суб’єкту господарювання з відміткою про встановлення режиму роботи.
Крім того, є особливості стосовно встановлення режиму роботи у нічний час. Раніше погодження режиму в нічний час здійснювалося на підставі листа органів УМВС України у Житомирській області. Нове Положення передбачає, що рішення про встановлення нічного режиму роботи, після 22.00 год. вечора, затверджується рішенням виконавчого комітету.
Управління по зв’язках з громадськістю