Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 25
візитів сьогодні: 5521
візитів всього: 464676
Прогноз погоди
Житомиряни зможуть оплачувати комунальні послуги через Інтернет
12 вересня 2013 року 09:54

Віртуальний персональний кабінет абонента працює на сайті komunal.com.ua. Відтепер житомиряни зможуть оплачувати рахунки за житлово-комунальні послуги без черг та не виходячи із дому – через Інтернет.

Про це повідомив сьогодні, 12 вересня 2013 року, заступник міського голови Володимир Кропивницький.

«За дорученням міського голови Володимира Дебоя ми створили віртуальний кабінет абонента на муніципальному порталі. Сподіваюся, тут житомиряни знайдуть багато корисної інформації щодо складових та формування тарифів, стану розрахунків, а також зможуть отримати квитанції та інформацію про сплату послуг за останній рік», – повідомив Володимир Кропивницький.

Таким чином після реєстрації на ресурсі житомиряни зможуть за допомогою віртуального персонального кабінету не лише оплачувати рахунки та передавати інформацію з лічильників, а й отримувати останні квитанції на сплату житлово-комунальних послуг, отримувати оборотно-сальдову відомість по особовому рахунку з усіх комунальних служб за останній рік, довідки про технічні параметри житла, що використовуються для нарахування за житлово-комунальні послуги, інформацію про тарифи, місце знаходження і контакти обслуговуючих організації та багато іншого.

Для того, аби підключитися до ресурсу та зареєструватися в системі персонального кабінету необхідно:

–        Мати діючу e-mail адресу.

–        Завантажити дозвіл на обробку персональних даних, яким Ви надаєте згоду на обробку Ваших персональних даних в системі Комунал.

–        Заповнити дозвіл для тих організацій, по послугам яких Ви плануєте передавати показники лічильників або оплачувати ці послуги (КП «Житомирводоканал», КП «Житомиртеплокомуненерго»).

–        Далі необхідно звернутись лише до однієї з організацій, яка вказана у дозволах.

–        Там зареєструють Вашу e-mail адресу, на яку буде надіслано логін, пароль та інструкції щодо подальшого користування системою. 

–        Якщо у Вас немає можливості роздрукувати шаблон дозволу, то заповнити Ви його зможете безпосередньо на комунальній службі. 

–        Підписання дозволу вимагає Закон України "Про захист персональних даних", оскільки без згоди абонента ми не можемо оброблювати його персональні дані.

–        Для оплати послуг Вам необхідно мати банківську картку. Оплата виконується через електронну платіжну систему. 

 

Управління по зв’язках з громадськістю



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове