Рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради сьогодні, 21 серпня 2013 року, був затверджений фінансовий план КП «Реклама».
«У 2012 році фінансовий план підприємства становив 3,806 млн. грн., але він був перевиконаний на 1,2 млн. грн. у зв’язку з повноцінною роботою табору “Супутника”, що знаходиться на балансі КП “Реклама”. У цьому році вперше за всю 50-річну історію табору відбулися чотири повноцінні зміни і табір вперше вийшов на самоокупність», — заявив директор КП «Реклама» Володимир Шуст.
За його словами, 1,390 млн. грн. було витрачено на підготовку та функціонування закладу і майже 1,5 млн. отримано коштів від продажу путівок. Таким чином, фактично 100 тис. грн. — чистий прибуток. Також потрібно врахувати ще ті кошти, які були виділені з міського бюджету для безкоштовного оздоровлення певних категорій дітей.
Загалом за чотири зміни табору в «Супутнику» відпочили понад 800 дітей.
Що стосується діяльності підприємства у сфері реклами, то на сьогоднішній день на території міста розташовано 401 бігборд і 210 сітілайтів.
Володимир Шуст наголосив на тому, що майже 500 тис. грн. житомирські підприємства заборгували КП «Реклама». Серед боржників є й підприємства, якими опікуються окремі депутати Житомирської міської ради.
Житомирський міський голова Володимир Дебой зауважив, що профільні заступники з’ясують причини заборгованості. Також мер Житомира подякував директору КП «Реклама» за роботу, зокрема, у таборі «Супутник»: «Дякую вам за те, що ви суттєво покращили фінансовий стан підприємства, особливо за ту клопітку роботу, яку ви здійснили, щоб табір «Супутник» ожив і запрацював».
Управління по зв’язках з громадськістю