7 серпня 2013 року в залі засідань Житомирської міської ради відбулося відкрите громадське обговорення проекту регуляторного акту рішення виконавчого комітету міської ради “Про затвердження Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Житомира” та аналізу регуляторного впливу.
В обговоренні взяли участь представники юридичних осіб, фізичні особи-підприємці, що здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, представники правоохоронних та контролюючих органів, працівники виконавчого комітету Житомирської міської ради. Під час обговорення учасники внесли пропозиції та зауваження щодо змісту Положення та отримали відповіді на всі питання, які їх турбували.
В результаті обговорення вирішено врахувати всі зауваження і пропозиції, схвалити та підтримати представлені матеріали та подати проект регуляторного акту-рішення виконавчого комітету міської ради “Про затвердження Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі закладів, ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Житомира” на розгляд виконавчого комітету Житомирської міської ради.