Від Асоціації міст України надійшов лист з подякою керівництву міста та працівникам управління містобудування, архітектури та дизайну навколишнього середовища за участь в опрацюванні законодавчих пропозицій Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва щодо внесення змін до Типових правил розміщення зовнішньої реклами.
Питання розміщення зовнішньої реклами у Житомирі є актуальним, оскільки впливає на зовнішній вигляд міста. Неодноразово на засіданнях виконавчого комітету, на робочих засіданнях та нарадах піднімалось питання розміщення, оформлення та змісту реклами. Міський голова Володимир Дебой поставив завдання розробити чіткі правила розміщення зовнішньої реклами з метою органічного її використання в архітектурі та дизайні міського середовища.
З червня 2013 року робочим органом з питань розміщення засобів зовнішньої реклами стало управління містобудування міської ради, яке розпочало розробку нових Правил. Під час підготовки регуляторного акту, проект рішення виконавчого комітету міської ради було направлено на погодження у Держслужбу України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва. Однак, Типові правила і на їх основі регіональні правила розміщення зовнішньої реклами не узгоджуються з іншими законодавчими актами у сфері питань, що регулюють розміщення зовнішньої реклами.
Міським головою В.Дебоєм це питання було піднято на засіданні Асоціації міст України і подано напрацьовані пропозиції. Узагальнені пропозиції з міст України з метою врахування інтересів місцевого самоврядування були передані до центральних органів виконавчої влади з тим, щоб удосконалити Типові правила розміщення зовнішньої реклами та в цілому законодавства, що регулює правовідносини у цій сфері.
Робота виконавчих органів Житомирської міської ради у цьому напрямку продовжується спільно з Асоціацією міст України як партнерів та захисників інтересів місцевого самоврядування.
Управління по зв'язках з громадськістю