Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 35
візитів сьогодні: 5531
візитів всього: 477416
Прогноз погоди
Житомирський дозвільний центр працює в режимі «єдиного вікна»
18 липня 2013 року 09:09

 

Понад 7 тис. звернень за отриманням документів дозвільного характеру зареєстровано Дозвільним центром департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради у 2012 році. Підприємці звертаються сюди, аби отримати понад 50 різновидів дозволів у сфері господарської діяльності.

Дозвільний центр в м. Житомирі працює з 2006 року. Щороку кількість звернень до центру значно зростає, адже тут здійснюється не лише видача дозволів, а й їх переоформлення, а також видача дублікатів, анулювання документів дозвільного характеру, необхідних для започаткування та ведення різних видів діяльності.

З метою підвищення та покращення якості рівня прозорості надання адміністративних послуг на базі дозвільного центру створюють Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), в якому обслуговуватимуться не тільки підприємці, а й мешканці міста.

Тому для того, аби спростити дозвільні процедури мешканцям міста, житомирський дозвільний центр невдовзі переформують в Центр надання адміністративних послуг, що знаходитиметься в окремому приміщенні, матиме вищу оперативність збору та обробки інформації та працюватиме в режимі «єдиного вікна».

Більш детально про дозвільну систему та роботу нового Центру надання адміністративних послуг розмовляємо із завідуючою сектором дозвільного центру Сюзанною Галецькою.

 

В чому полягають особливості і переваги дозвільного центру?

 

– Наразі через дозвільний центр м. Житомира видається близько 50 документів дозвільного характеру. Якщо раніше підприємці витрачали свій час і кошти, відвідуючи безліч установ і служб із метою отримати дозвільні документи, то сьогодні в нашому центрі державні адміністратори організовують видачу суб’єктам господарської діяльності документів дозвільного характеру. Так, звернувшись у дозвільний центр, підприємці мають змогу отримати вичерпні консультації щодо порядку та вимог видачі документів дозвільного характеру, необхідних для започаткування та введення підприємницької діяльності.

 

Дозвільний центр розрахований лише для обслуговування мешканців міста Житомир?

 

 – Відповідно до угоди, підписаної 30 грудня 2011 року, Житомирською міською радою та Житомирською облдержадміністрацією, через центр тимчасово організовано видачу документів дозвільного характеру регіональними дозвільними органами. Тобто, з січня 2012 року дозвільний центр м. Житомира обслуговує також підприємців Житомирської області.

 

Як підприємці дізнаються про перелік послуг, що надаються дозвільним центром?

 

– З метою інформування суб’єктів господарювання в дозвільному центрі розміщено стенди з інформацією щодо переліку дозволів і всіх необхідних документів для їх отримання. Також на сайті Житомирської міської ради в розділі «Дозвільний центр» постійно оновлюється інформація про перелік дозвільних документів, графік роботи, бланки заяв і регламенти відповідних дозволів. Таким чином, суб’єкти господарювання мають змогу одержати максимальну кількість інформації щодо порядку отримання того чи іншого дозволу.

 

Чи помітна ефективність функціонування дозвільного центру?

 

– Безумовно, що так. Робота за принципом «єдиного вікна» свідчить про ефективність функціонування дозвільного центру: кількість звернень суб’єктів господарювання зросла майже в п’ять разів у порівнянні з минулими роками. Завдяки налагодженій роботі дозвільного центру значно підвищився рівень довіри підприємців до державних адміністраторів, робота яких мінімізує кількість корупційних випадків через зменшення контактів із посадовими особами дозвільних органів, а також дозволяє скоротити часові та фінансові витрати підприємців.

 

Житомирська міська рада планує відкриття Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП). У чому його суть?

 

– Центр надання адміністративних послуг має стати реформою взаємовідносин влади та населення. Він надаватиме ще більшу кількість послуг. Роботу центру забезпечуватимуть адміністратори, основним завданням яких є організація надання адміністративних послуг шляхом співпраці із суб’єктами надання адміністративних послуг. Функціонування ЦНАПу передбачає відмову від застосування «кабінетної системи» та впровадження зонування приміщення на зону прийому, зону обслуговування, інформаційну зону. Спеціалісти служб та установ надаватимуть консультації в одному приміщенні центру.

 

Де буде розміщуватися ЦНАП?

 

– Найближчим часом заплановано офіційне відкриття Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради. Тут вже проведено капітальний ремонт і реконструкцію приміщення для облаштування дозвільного центру по вул. Михайлівській, 4.

Це приміщення повністю відповідає сучасним вимогам і стандартам. Наразі працівниками дозвільного центру налагоджується робота в новому приміщенні, проводиться робота щодо розширення переліку адміністративних послуг, які надаються не тільки міською радою та її виконавчими органами, а й іншими адміністративними органами міста, що дозволить суб’єктам звернень в одному приміщенні отримати максимально можливу кількість таких послуг.

 

Управління по зв’язках з громадськістю



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare