Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 26
візитів сьогодні: 5521
візитів всього: 464682
Прогноз погоди
У Житомирі буде впроваджено систему побудинкового обліку
16 травня 2013 року 17:22

Куди йдуть кошти від сплати так званих «жеківських» квитанцій? Такими питаннями задаються багато житомирян щомісяця, отримуючи чергові платіжки.

Для того, аби кожен житомирянин міг проконтролювати, які саме послуги він отримує та на яку суму, в Житомирі планують запровадити систему побудинкового обліку.

Доручення розробити систему побудинкового обліку й аудиту кількості сплачених коштів та обсягу проведених капітальних і поточних ремонтів, їх вартість, вартість надання інших послуг, які отримує кожен будинок окремо,  дав сьогодні, 16 травня 2013 року, під час засідання виконавчого комітету Житомирський міський голова Володимир Дебой.

«Має бути побудинковий облік. Люди хочуть знати, скільки вони сплачують і які послуги на цю суму їм надали. Повинна бути налагоджена чітка система побудинкових надходжень, ремонтів і витрат», – сказав Володимир Дебой.

За дорученням міського голови, до жовтня 2013 року відповідну систему розроблять і підготують до роботи. Інформувати житомирян про отримані КВЖРЕПами від мешканців будинку кошти та їх конкретне спрямування будуть через інформаційні стенди, розміщені біля кожного під’їзду, а також через інститут старших по будинку.

Наразі ж мер Житомира дав доручення керівникам КВЖРЕПів готуватися до системи обліку та мати налагоджений зв’язок із населенням: «Заведіть зошити хоч в клітинку, хоч в косу лінійку, але ведіть облік надходжень та витрат побудинково. Люди мають розуміти, за що вони платять, куди йдуть ці кошти. Ви сьогодні відповідальні люди, які працюють напряму з громадою. Виконком затверджує лише доведені вами показники»

Після нововведень мешканці будинку знатимуть конкретно, скільки вони заплатили КВЖРЕПу за рік і куди пішли ці кошти.

Нагадаємо, крім проведення поточних ремонтів, обов’язковими складовими тарифу на послуги з утримання будинків, споруд і прибудинкових територій є:

–        прибирання сходових клітин;

–        прибирання прибудинкової території;

–        вивезення та утилізація твердих побутових і негабаритних відходів;

–        прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель;

–        обслуговування димовентиляційних каналів;

–        освітлення місць загального користування, підвалів, підкачування води;

–        технічне обслуговування ліфтів;

–        технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем;

–        енергопостачання ліфтів;

–        поточний ремонт (1 раз у 5 років).

Проконтролювати якість надання цих послуг має старший по будинку, який щомісячно підписує акти виконаних робіт. Якщо послуги були ненадані або неналежно надані старший по будинку має право підготувати акт-претензію, за яким недоотримані мешканцями послуги не будуть включені до сплати.

 

Управління по зв’язках з громадськістю



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове