Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 19
візитів сьогодні: 5558
візитів всього: 481395
Прогноз погоди
Що необхідно знати житомирянам про тарифи
16 травня 2013 року 17:14

Підвищення рівня мінімальної заробітної плати за останні 2 роки (на 30%), збільшення вартості електроенергії (на 50%), паливно-мастильних матеріалів (на 26%), інших матеріалів і послуг (45%) призвели до необхідності перегляду тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що фактично не корегувалися з 2011 року.

Через зростання вартості вищеперерахованих складових діючі тарифи навіть не відшкодовують рівень собівартості надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій. Керівники жеків риторично запитують: яка може бути мова про якісне надання послуг, якщо упродовж двох років тарифи збиткові?!  З 2011 року рівень тарифів залежно від будинків становив від 1,83 грн. до 2,24 грн., що не відповідало рівню собівартості послуг.

Для того, аби КВЖРЕПи працювали без збитків, вчасно надавали затверджені тарифами послуги, проводили поточні ремонти житлового фонду рішенням виконавчого комітету міської ради сьогодні, 16 травня 2013 року, погоджено подані КВЖРЕПами приведені до економічно обґрунтованого рівня тарифи. Відповідно до рішення та наданих економічних показників житлових підприємств, з 1 червня 2013 року тарифи, хоч і не суттєво, але підвищаться в середньому на 21-45 коп. за м.кв.

Начальники КВЖРЕПів аргументують: у нових тарифах рентабельність встановлена на рівні 5% (Постановою Кабміну дозволено 12%). Якщо ж тарифи залишити без змін, до кінця року збитки житлових підприємств становитимуть до півмільйона гривень по кожному окремо. А це – прямий шлях до заборгованості із виплати заробітної плати двірникам, електрикам, слюсарям і т.д., несвоєчасного прибирання під’їздів та прибудинкових територій, відмови від поточних ремонтів.

«Розмір тарифів визначався по кожному будинку окремо, залежно від кількісних показників, фактично наданих послуг. Розраховані тарифи є економічно обґрунтованими та забезпечать у 2013 році покриття фактичних витрат», – зазначила начальник управління житлового господарства міської ради Світлана Півоварова.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України, обов’язковими послугами-складовими тарифу є:

–        прибирання сходових клітин;

–        прибирання прибудинкової території;

–        вивезення та утилізація твердих побутових і негабаритних відходів;

–        прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель;

–        обслуговування димовентиляційних каналів;

–        освітлення місць загального користування, підвалів, підкачування води;

–        технічне обслуговування ліфтів;

–        технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем;

–        енергопостачання ліфтів;

–        поточний ремонт (1 раз у 5 років).

Саме за якістю вищеперерахованих послуг має слідкувати Інститут старших по будинку. Як повідомила Світлана Півоварова, сьогодні у Житомирі 825 старших по будинку, із яких активними є 600. Щомісяця 25 числа старший по будинку підписує акти виконаних робіт, чим підтверджує якість та періодичність передбачених у тарифі робіт. Якщо роботи не виконуються або ж виконуються неналежним чином старший по будинку має не підписувати акти виконаних робіт, натомість готувати акт-претензію, відповідно до якого мешканці не сплачуватимуть за недоотримані послуги.

Управління по зв’язках з громадськістю



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare