Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 34
візитів сьогодні: 5749
візитів всього: 744609
Прогноз погоди
Відбулось засідання міської координаційної групи з оздоровлення та відпочинку дітей
14 травня 2013 року 16:21

 

Начальник управління освіти міської ради Весельська В.Л. поінформувала присутніх щодо проведеної роботи з організації пришкільних денних відпочинкових таборів (центрів) при загальноосвітніх навчальних закладах. Планується діяльність 14 таких центрів за участю школярів 30 шкіл міста з 28 травня по 20 червня 2013 року. Вартість триразового харчування в день складає 20 грн.

100% за рахунок коштів з міського бюджету будуть забезпечені діти пільгових категорій з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних, малозабезпечених сімей, дітей, батьки яких загинули під час виконання службових обов’язків, дітей-інвалідів. Таких цього річ буде 343 дитини.

Ще 300 дітей з талановитих та обдарованих, дітей, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, дітей, які перебувають на диспансерному обліку матимуть тільки 30% батьківської доплати, решта 70% - за кошти міського бюджету. Дітей загальної категорії передбачається 840.

Директор комунального підприємства «Реклама» Шуст В.П. повідомив, що у цьому році у позаміському таборі оздоровлення та відпочинку «Супутник» планується робота чотирьох змін з 27 травня по 24 серпня 2013 року. Вартість путівки цьогоріч складає 1900 грн. (у 2012 році – 1720 грн.). Харчування залишатиметься шестиразовим і становитиме 39 грн. на 1 дитину.

Представники Держгірпромнагляду та Державної служби надзвичайних ситуацій у Житомирській області доповіли про перевірки, проведені у навчальних закладах, в яких будуть влаштовані пришкільні табори та таборі «Супутник». Складені акти вказують на готовність закладів прийняти дітей та усунути незначні порушення до початку їх роботи.

Усіх присутніх також поінформовано представниками відповідних управлінь і служб міської ради про готовність забезпечити проведення безоплатного медичного огляду дітей, проведення профілактичних рейдів з попередження бездоглядності та правопорушень серед дітей, надання методичної допомоги щодо впровадження просвітницької роботи серед працівників табору, забезпечення виїздних турів з концертними та ігровими розважальними програмами у стаціонарні оздоровчі табори та табори з денним перебуванням.

Координацію всієї роботи з оздоровлення та відпочинку дітей у місті здійснює управління у справах сім’ї, молоді та спорту міської ради. Детальна інформація щодо організації процесу оздоровлення у місті буде озвучена на засіданні виконавчого комітету міської ради – 15 травня 2013 року.

 

 

Управління по зв’язках з громадськістю

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare