Порядок денний засідання виконавчого комітету міської ради 20 березня 2013 року о 10.00 год.
№ п/п |
Назва питання |
Доповідач та співдоповідач |
1. |
Про надання дозволу на підписання необхідних документів, дарування, продаж житла від імені дітей |
Косяк Надія Григорівна - начальник служби у справах дітей міської ради |
2. |
Про виконання управлінням комунального господарства міської ради повноважень, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" |
Марцун Олександр Васильович - начальник управління комунального господарства міської ради; Пахолюк Борис Борисович - начальник управління муніципального розвитку міської ради |
3. |
Про роботу управління житлового господарства міської ради з виконання повноважень, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" |
Півоварова Світлана Іванівна -начальник управління житлового господарства міської ради |
4. |
Про весняний загальноміський благоустрій та санітарне прибирання міста |
Півоварова Світлана Іванівна - начальник управління житлового господарства міської ради |
5. |
Про визначення виду безоплатних суспільно корисних робіт та переліку об’єктів, на яких відбуваються громадські роботи в м. Житомирі |
Марцун Олександр Васильович - начальник управління комунального господарства міської ради |
6. |
Про проведення в м. Житомирі чергових призовів громадян на строкову військову службу у 2013 році |
Рець Олександр Васильович - міський військовий комісар |
7. |
Про затвердження фінансового плану комунального підприємства "Житомирська госпрозрахункова стоматологічна поліклініка" на 2013 рік |
Нестерчук Олена Василівна - головний лікар КП "Житомирська госпрозрахункова стоматологічна поліклініка" |
8. |
Про затвердження фінансового плану Житомирського стоматологічного підприємства "Стоммакс" на 2013 рік |
Кузьмінський Валентин Павлович - головний лікар Житомирського комунального стоматологічного підприємства "Стоммакс" |
9. |
Про затвердження фінансового плану комунального підприємства "Аптека №127" на 2013 рік |
Козловський Владислав Леонідович - завідувач КП "Аптека №127" |
10. |
Про затвердження графіка прийому юридичних та фізичних осіб спеціалістами виконавчих органів міської ради, місцевих та регіональних дозвільних органів в Центрі надання адміністративних послуг міської ради |
Баранівська Олена Євгеніївна - заступник директора департаменту економічного розвитку міської ради |
11. |
Про внесення доповнень та змін в додаток до рішення міськвиконкому від 05.09.2012 №377 "Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються Житомирською міською радою та її виконавчими органами" |
|
12 |
Про взяття громадян на квартирний облік за місцем їх роботи |
Дідківська Наталія Миколаївна - головний спеціаліст відділу по обліку та розподілу жилої площі міської ради |
13. |
Про надання жилої площі та продовження строку проживання громадян у житлових приміщеннях х фонду житла для тимчасового проживання |
|
14. |
Про включення жилого приміщення до числа службових та надання жилої площі громадянину |
|
15. |
Про виключення з числа службових жилих приміщень |
|
16. |
Про скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі |
Крижановська Олена Вікторівна - в. о. начальника управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради |
17. |
Про оренду комунального майна та внесення змін в рішення міськвиконкому |
Пархомчук Ольга Олексіївна - в. о. директора КП "Агентство з управління майном" Житомирської міської ради |
18. |
Про розгляд скарги Миколайчук Г.В. на постанову адміністративної комісії при виконавчому комітеті Житомирської міської ради від 07.02.13 №71 |
Степаницька Тетяна Василівна - заступник голови адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради |
19. |
Про затвердження Плану заходів щодо запобігання і протидії корупції на 2013-2015 роки |
Панченко Олеся Сергіївна - директор юридичного департаменту міської ради |
20. |
Про план роботи виконавчого комітету Житомирської міської ради на квітень -грудень 2013 року |
Момот Павло Олексійович - начальник відділу діловодства, контролю та господарського забезпечення міської ради |