Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 49
візитів сьогодні: 5725
візитів всього: 746652
Прогноз погоди
Архівісти відзначають своє професійне свято
24 грудня 2012 року 11:21

Сьогодні, 24 грудня 2012 року, архівісти відзначають своє професійне свято – День працівників архівних установ.

В Україні свято встановлено згідно з Указом Президента України «Про День працівників архівних установ» від 30 жовтня 1998 року № 1200/98.

Усвідомлюючи відповідальність перед територіальною громадою та з метою захисту соціально-майнових прав громадян, рішенням сесії Житомирської міської ради від 23.12.09 № 1122 створено комунальне підприємство «Трудовий архів «Архівіст» Житомирської міської ради.

До Трудового архіву, архівного відділу міської ради звертаються громадяни передпенсійного та пенсійного віку для того, щоб підтвердити стаж роботи в уже фактично ліквідованому підприємстві. Нині це дуже актуальне питання, адже впродовж останніх 20-ти років багато підприємств, з різних причин, припинили свою роботу, належним чином не забезпечивши упорядкування та збереження своїх архівів. А без цього сотні громадян не зможуть реалізувати право на призначення, перерахунок пенсії та оформлення пенсій на пільгових умовах.

За долі працівників відповідає керівник підприємства, навіть якщо організація ліквідується. Необхідно пам’ятати про те, що документи з особового складу - це майбутні пенсії людей, тому обов’язкова умова при закритті підприємства – здача відомостей про  роботу та заробітну плату працівників до Трудового архіву.

Архівний відділ Житомирської міської ради є виконавчим органом міської ради і в межах своєї компетенції забезпечує реалізацію на території міста державної політики у сфері архівної справи і діловодства, поповнення Національного архівного фонду документами, що мають місцеве значення, веде їх облік, відповідає за зберігання та використання.

У архівосховищах відділу зберігається близько 15,6 тис. одиниць управлінської документації 85 юридичних осіб – джерел формування Національного архівного фонду міста та 31,8 тис. одиниць документів з особового складу ліквідованих установ, організацій та підприємств.

Питання використання інформації документів НАФ та з особового складу займає особливе місце в роботі архіву, для того архів і створено, щоб почерпати з нього необхідну інформацію. В 2012 році до архівного відділу звернулось близько 3,0 тис. громадян, працівників підприємств, установ та організацій (в тому числі 2,7 тис. письмових звернень) за отриманням довідок соціально-правового характеру, копій, виписок з документів,  з питань розшуків місця знаходження документів ліквідованих підприємств, установ та організацій. Всі звернення були своєчасно розглянуті, надані вичерпні відповіді.

Знищити архіви можна швидко, а зібрати і зберегти безцінну спадщину України, яка ґрунтується на документах установ дуже непросто. І якщо документи, що мають постійний термін зберігання - це історія установи, міста, держави то кожен документ із особового складу - ще доля окремої людини, що буде потребувати підтвердження стажу роботи, розміру доходів, іншої необхідної інформації, можливо це доля кожного з вас.

Щиро вітаємо працівників архівних установ з їх професійним святом. 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare