Враховуючи телефонні звернення окремих мешканців міста щодо випадків тимчасового погіршення води в їхніх помешканнях, необхідно відмітити наступне.
Окремі звернення щодо побутових незручностей, які виникли у липні-вересні поточного року через невідповідну якість питної води, розглянуто.
Перевіркою встановлено, що факти зазначенні у зверненнях дійсно мали місце через погіршення якості річкової води та особливими природними умовами, що у свою чергу призвело до збільшення деяких показників води (в межах відхилень), яка постачається КП «Житомир-водоканал».
Вода, яка виходить з очисних споруд водопроводного комплексу станції другого підйому Комунального підприємства "Житомирводоканал" відповідає діючим санітарним нормам.
Питна вода надходить в розподільчу водопровідну мережу м.Житомира від комплексу очисних водопровідних споруд та насосної станції 2-ого підйому, які розташовані за адресою: м.Житомир, вул.Черняхівського,120.
Якість питної води контролюється відомчою контрольно-вимірювальною лабораторією з додержання санітарно-гігієнчних норм водопостачання (Свідоцтво про атестацію №68/1, видано 03 квітня 2009 р. Чинне до 20 жовтня 2013 р.)
Контроль якості води ведеться цілодобово за програмою лабораторно-виробничого контролю відовідно до чинних Державних санітрних норм та правил "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСаНПіН 2.2.4-171-10).
Однак, зважаючи на вище зазначене, у місті Житомирі, через значну зношеність водопровідних труб, майже щоденно виникають 8-10 аварій на водопроводах, що мають локальний характер пошкодження труб. На ліквідацію аварійних ситуацій відволікаються значні матеріально-технічні ресурси водоканалу, що спричиняє незручності на водокористування та в окремих випадках впливає на якість води, що надходить до споживачів. На час проведення ремонтних робіт згідно технологічного регламенту проводиться відключення окремих районів, будинків, об’єктів В цей час може відбуватись погіршення фізичних характеристик води, підвищена каламутність, погіршення прозорості (кольористість чи забарвлення).
КП «Житомирводоканал» за середніми звітними даними майже щоденно усуває до 10 пошкоджень на водопровідних мережах, аналогічні роботи виконуються також житлово-експлуатаційними підприємствами на будинкових мережах водозабезпечення.
Крім того, водоканалом упродовж вересня буде проводитись сезонне промивання та дезінфекцію тупикових водопровідних мереж міста у т.ч. обладнання насосних станцій ІІІ підйомів.