Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 42
візитів сьогодні: 5745
візитів всього: 744426
Прогноз погоди
Управління житлового господарства спростовує інформацію друкованого видання
21 вересня 2012 року 17:40

На той час, коли в м. Житомирі вводилась карткова система на ліфтах (далеко не в першому місті України), ліфтове господарство дійшло до жалюгідного стану і фактично було розвалено. Тоді в місті не працювало більше 50% ліфтів. Державне фінансування на утримання та ремонт ліфтів упродовж 90-х років взагалі не здійснювалось, а міський бюджет був не в змозі самостійно вирішити всі проблеми ліфтового господарства.

Єдине в місті обслуговуюче ліфтове підприємство «Житомирліфт» на початку 2000-х років збанкрутіло і припинило свою діяльність.

Аби не допустити соціального вибуху в ті вкрай важкі і складні часи, владою міста було прийнято рішення про запровадження на ліфтах у будинках комунальної власності карткової системи. Це дало можливість в досить короткий термін, буквально за декілька місяців, відновити роботу усіх зупинених ліфтів.

Набутий досвід з часу введення ліфтових карток підтвердив правильність прийнятого рішення та доцільність існування карткової системи.

Щодо самої суті статті, опублікованої нещодавно у пресі, то викладена у ній інформація є голослівною, нічим не підтвердженою і має суто популістський характер, а також особисте бажання автора представити свою політичну силу перед потенційними виборцями.

Відносно наведених у статті розрахунків витрат мешканців при користуванні картковими та некартковими ліфтами, слід зазначити, що ці т.зв. «розрахунки» не мають під собою ніякого економічного підґрунтя. Як приклад, в одному із абзаців статті автором зазначено, що «в м. Житомирі інспекція по цінах встановила вартість обслуговування ліфта в розмірі 270 грн.». Це абсолютно не відповідає дійсності і свідчить про те, що автор статті не володіє ситуацією з даного питання так, як середня вартість технічного обслуговування одного ліфта по м. Житомиру складає близько 1-ї тис. грн. Названа автором сума «270 грн.» - це лише одна із складових частин вартості технічного обслуговування, що визначена на підставі Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації, затвердженого наказом Мінбуду України від 09.11.06 № 369.

Публікуючи такі дані, автор навмисно маніпулює громадською думкою та свідомістю житомирян.

У такому ж руслі викладаються всі інші домисли, припущення, здогадки та власні «розрахунки» автора, наведені у цій статті.

Стосовно «приватних компаній», як зазначає автор, то спеціалізовані ліфтові організації, що здійснюють технічне обслуговування ліфтів у житлових будинках, мають всі необхідні ліцензії, дозволи, матеріально-технічну базу, кваліфікований персонал, який пройшов навчання та атестацію для забезпечення безпечної роботи ліфтів. Дані організації відповідають за справний технічний стан і безпечну роботу кожного ліфта у житловому будинку, який вони обслуговують, а «не відповідають лише за карткові термінали», що знову ж таки є неправдивою інформацією автора статті.

Слід зазначити, що питання роботи ліфтів перейшло в останні роки із розряду соціально-економічного в політичне і багато хто дуже хоче використати його, постійно акцентуючи увагу на ліфтах, особливо під час чергових виборчих компаній.

Виконавчий комітет міської ради, з метою урахування інтересів усіх мешканців багатоповерхових житлових будинків, у 2011 році прийняв рішення, згідно з яким мешканцям надано право самостійно обирати систему оплати за користування ліфтом. Для цього необхідно отримати згоду більше 50% голосів власників квартир у під’їзді (будинку), одна квартира – один голос.

Отже, підсумовуючи викладене, можна зробити висновок, що стаття є непрофесійною, політично заангажованою у передвиборчих цілях і не слугує інтересам переважної більшості громадян міста, а спрямована на користь на користь певної політичної сили.



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare