Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 36
візитів сьогодні: 5615
візитів всього: 595114
Прогноз погоди
Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста Житомира
11 червня 2009 року 12:52

11 червня 2009 року на засіданні виконавчого комітету заслуховувалося питання «Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати та заходи щодо її ліквідації, підвищення рівня оплати праці на підприємствах міста Житомира». На засідання були запрошені керівники 21 підприємства, загальна сума заборгованісті з виплати зарплати працівникам у яких становить близько 10 мільйонів гривень.

Начальник управління праці та соціального захисту населення міської ради Юрій Прокопець поінформував присутніх про стан погашення заборгованості із виплат заробітної плати на підприємствах міста та заходи щодо її ліквідації, підвищення рівня оплати праці на підприємствах м. Житомира.

Під час засідання члени виконкому заслухали також інформації про стан розрахунків підприємств, керівники яких запрошені на засідання, з бюджетом, з Пенсійним фондом України, заслухали звіти запрошених керівників щодо погашення заборгованості із виплат заробітної плати. З керівниками підприємств відбулася ділова, принципова розмова щодо повної ліквідації заборгованості із заробітної плати.

За підсумками засідання затверджено міські заходи спільних дій щодо забезпечення дотримання роботодавцями норм законодавства України про оплату праці та підвищення рівня надходжень податку з доходів фізичних осіб до міського бюджету на 2009-2010 роки.


Прес-служба Житомирської міської ради




Довідка
до рішення міськвиконкому
«Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати
та заходи щодо її ліквідації, підвищення рівня оплати праці на підприємствах міста Житомира»

 

 

 

          Питання своєчасної виплати заробітної плати працівникам підприємств та підвищення рівня  оплати праці  працюючим було і залишається  одним із основних напрямків діяльності міської ради та її виконавчих органів. Періодично ці питання розглядаються на сесіях  міської ради та на засіданнях виконавчого комітету. Приймаються відповідні рішення.

          Середня заробітна плата  одного штатного працівника  по місту зросла в квітні місяці в порівнянні з січнем на 131 грн. і складає 1598 грн. Її розмір перевищує у 2,6 раза  законодавчо встановленого рівня мінімальної заробітної плати  ( 605 грн. )

         За результатами обстеження підприємств, установ та організацій постерігається стійка тенденція  скорочення частки низькооплачуваних працівників і зростання частки високооплачуваних.

         В 2008 році зростання заробітної плати відбулося за всіма видами  економічної  діяльності,  проте в умовах фінансово – економічної кризи  на початку поточного року ріст її значно уповільнився.

         На розмір заробітної плати має значний вплив  також  тривалість робочого часу.  В 2008 році рівень повної зайнятості   працівників  досяг  99,1%, у січні - березні поточного року  - 95,0%

         З метою підвищення рівня оплати праці та остаточного погашення заборгованості із виплати заробітної плати , працює  міська та районні комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. За період з січня  по травень  2009 року відбулося 15 засідань комісії, на яких заслухано 99 керівників підприємств-боржників щодо перспектив погашення існуючої заборгованості із заробітної плати та до Пенсійного фонду України. З метою вивчення шляхів погашення заборгованості відбулося 2 виїзні засідання.

         Із заслуханих  підприємств повністю погасили заборгованість 17 підприємств на загальну суму  948,3тис. грн.

         З керівниками підприємств-боржників опрацьовуються графіки погашення заборгованості, відслідковуються їх виконання.

         Щотижнево проводиться моніторинг стану погашення заборгованості на підприємствах-боржниках міста відповідно до наданих графіків. За результатами моніторингу керівники підприємств, що не погашають заборгованість, запрошуються на засідання комісії.

         Комісія активно співпрацює з прокуратурою, районними управліннями Пенсійного фонду України, відділами державної виконавчої служби, податковою інспекцією та Територіальною державною інспекцією праці в Житомирській області. Направляються листи в різні інстанції з проханням сприяти погашенню заборгованості. 

         За поданням комісій до прокуратури направлено інформацію відносно 24 керівників  підприємств – боржників , які не вживали заходів щодо погашення довгострокової заборгованості.

         За звітний період проведено 37 обстежень суб’єктів підприємницької діяльності міста різної форми власності щодо додержання законодавства з питань праці. Внесено 93 пропозиції та рекомендації щодо шляхів усунення виявлених порушень.

         В результаті проведеної роботи, ряд підприємств повністю погасили заборгованість. Це  ВАТ «Соколівський  кар’єр», ДП «Житомирський лікеро – горілчаний завод», КП «Зеленбуд», ТОВ «Котлозавод «Крігер».

Загалом в місті нараховується 58 підприємств, що заборгували  своїм працівникам заробітну плату, з них 51 – це економічно активні підприємства. Більша частина  заборгованих коштів утворилася за рахунок  власних коштів підприємств. Не отримують вчасно заробітну плату  більш як 6,1 тисячі працівників, а це 7% штатної чисельності. Загальна сума заборгованості із заробітної плати по місту складає  16,8 млн. грн., з них на економічно активних  підприємствах  - 12,4 млн.грн.

         Аналіз стану погашення заборгованості із заробітної плати  показав, що серед економічно активних  підприємств найбільшу заборгованість мають  ВАТ «Вібросепаратор» - 1,5млн.грн., комунальне підприємство ТТУ  - 2,9млн.грн., СП «Інтернаціоналіст» - 0,6млн.грн., ТОВ «Забудовник» - 0,5млн.грн.За інформацією  наданою керуючим санацією ВАТ «Льонотекс»,  повне погашення заборгованості  відбудеться в 4 кварталі поточного року.

           На державних  економічно активних підприємствах заборгованість   із заробітної плати в порівнянні з 01.04.09 зменшено на  501,3 тис.грн. і станом на 01.05.09 складає 905,1 тис.грн.

          На підприємствах – банкрутах заборгованість  залишилась без змін і складає 3,9 млн.грн. Найбільшими боржниками залишаються: ВАТ «Льонотекс» - 2,3 млн.грн., науково дослідний інститут радіосистем  - 1.0 млн.грн.

         Підприємства комунальної власності  у квітні місяці збільшили  заборгованість на суму 647,9 тис.грн. і станом на 01.05.09 вона складає 4,0  млн.грн. На комунальному підприємстві  ТТУ  заборгованість із заробітної плати впродовж квітня місяця зросла на 474,7 тис.грн. і станом на 01.05.09 складає 2974,2тис.грн.(борги лютого – березня  2009 року).   Щодо КВЖРЕПів, то заборгованість  із заробітної плати  складає  загальну суму  961,7тис.грн.За оперативними даними, станом на 1 червня  заборгованість із заробітної плати  по КВЖРЕПах збільшено в порівнянні з попереднім місяцем на 251,4 тис.грн. і складає суму 1207,8 тис.грн. Заборгованість відсутня тільки на КВЖРЕП - 6. Разом з тим, КП  ТТУ  збільшили заборгованість  упродовж травня місяця і станом на 01.06.09  вона складає 3636,0 тис.грн. (заборгованість за  лютий – квітень ).

         В поточному році, в зв’язку з тим, що  обсяг субвенції з державного бюджету  на надання пільг та субсидій   населенню на оплату електроенергії  та житлово – комунальних послуг не задовольняє в повній мірі  потребу ,то  відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 11.01.09 № 20  надавались рекомендації  суб’єктам господарювання   проводити взаємозаліки  з постачальниками енергоресурсів. На сьогоднішній день проведено  взаєморозрахунок  на загальну суму 174,6 тис.грн., що компенсує втрати  комунальних підприємств на 19,4 %. Заборгованість бюджетів за надані пільги   станом на 01.05.06 складає 899,5 тис.грн. Крім того, на  покриття різниці в тарифах  КВЖЕПам міста  в поточному році  надано дотація на суму 519,3 тис.грн.

         До виконавчих служб Богунського та Корольовського відділень Житомирського міського управління юстиції  в поточному році  надійшло 101 виконавче провадження на суму  1287,8 тис. грн. Завершено виконання 31 документів на загальну суму  92,1 тис. грн.  Всього на виконанні  знаходиться 933 виконавчих проваджень на загальну суму 3,2 млн.грн.

Робота по контролю за погашенням  заборгованості із заробітної плати в місті  продовжується.

 

 

 
Начальник управління праці та соціального захисту населення міської ради Ю.В.Прокопець


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare