З метою підтримки комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» прийнято рішення про порядок відшкодування за пільговий проїзд студентів та учнів міським електротранспортом та організованого перевезення учнів на заплановані заходи. До кінця року має бути відшкодовано 3 млн. 100 тис. грн., а на 2012 рік заплановано 3 млн. 900 тис. грн. Про це повідомила начальник управління праці та соціального захисту міської ради Петренко Л.В.
У звіті про виконання міського бюджету за 9 місяців 2011 року начальник департаменту бюджету і фінансів міської ради Гаращук С.П. зазначив, що загальний фонд міського бюджету перевиконано на 5,3 млн. грн. Значні додаткові надходження спрямовані до спеціального фонду бюджету. Понад план надійшло до спеціального фонду 7,1 млн. грн., у тому числі за рахунок єдиного податку, який сьогодні є основним платежем для формування бюджету розвитку. Прогнозується, що до кінця поточного року перевиконання спеціального фонду лише зростатиме внаслідок зростання єдиного податку, а також екологічного податку у зв'язку зі змінами податкового законодавства. Це саме ті джерела, що дають можливість нашому місту розвиватися.
Що ж стосується загального фонду бюджету, то перевиконання становить лише 2,8 млн. грн. за 11 місяців. Якщо доходи 2 кошика, (власні надходження міського бюджету, що формуються за рахунок плати за землю, за використання оренди комунального майна, місцевих податків і зборів) виконані в 9 місяцях з 11, то по першому кошику ситуація гірша.
З березня місця намітилася тенденція до не виконання першого кошику, що на 99% формується з доходів фізичних осіб. Саме він є джерелом здійснення делегованих державою повноваження – фінансування освіти, медицини, соціального захисту, фізичної культури і спорту. За рівнем виконання доходів першого кошику м. Житомир займає 19 місце серед 28 адміністративно-територіальних одиниць області. Проаналізувавши ситуацію, виявлено, що існує організаційного характеру питання – неузгодженість планів показників доходів, визначених державою й затверджених міською радою і показників доведених Житомирською обласною податковою адміністрацією податковій інспекції. Міський бюджет недоодержав 1 млн. 79 тис. грн. з податку доходів фізичних осіб за 9 місяців. Доведені державою завдання, на жаль не виконуються.
Недостатньо виконуються завдання щодо залучення до оподаткування осіб, що ухиляються від сплати податку та у незаконний спосіб мінімалізують платежі до бюджету. Це прямий обов’язок податкової інспекції. Зменшення податкового боргу є основним резервом надходжень до бюджету, джерелом, що обліковано і потребує мінімальних зусиль. Значно більших зусиль необхідно докласти до ліквідації заборгованості з виплати заробітної плати, що дозволить залучити до бюджету понад 1 млн. грн.
Для здійснення ефективного контролю та додержання законодавства про працю зі сторони своєчасної її виплати, погашення заборгованості з виплати заробітної плати, легалізації зайнятості, дотримання мінімальних гарантій з оплати праці, збільшення надходжень до міського бюджету було прийнято рішення про утворення міської робочої групи з питань детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення. Про що доповіла начальник управління праці та соціального захисту міської ради Петренко Л.В. Очолив комісію заступник міського голови Закусило П.І. До складу комісії увійшли представники виконавчих органів ради, Державної податкової інспекції у м. Житомирі, міського центру зайнятості, контрольно-ревізійного відділу, райвідділів УМВС у Житомирській області та ін.
Звітуючи про виконання управлінням охорони здоров’я міської ради повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», начальник управління Борщівський В.М. зазначив, що управлінням організовано сталу роботу лікувально-профілактичних установ, що належать до власності територіальної громади міста.
На виконання повноважень галузі «охорона здоров’я» у міському бюджеті на 2011 рік були затверджені видатки у сумі 131,0 млн. грн. (на 2010 рік – 129,2 млн. грн.). Крім того, у поточному році з міського бюджету було виділено та освоєно 600,0 тис. грн. на завершення будівництва нового корпусу стаціонару Центральної дитячої міської лікарні. Завдяки цілеспрямованій роботі міського голови на продовження будівництва була надана субвенція з державного бюджету у сумі 3,1 млн. грн. Для новозбудованого корпусу лікарня отримала гуманітарну допомогу у вигляді меблів, інвентарю на суму 262,0 тис. грн.
Також з міського бюджету було виділено 203,9 тис. грн. на проведення капітального ремонту харчоблоку Центральної дитячої міської лікарні, на якому роботи вже завершені. На харчоблоці встановлено нове обладнання загальною вартістю 210,0 тис. грн., що лікарня одержала в якості гуманітарної допомоги від Німецького Червоного Хреста.
Додатково були виділені асигнування у сумі 435,0 тис. грн. на проведення капітальних ремонтів покрівель терапевтичного корпусу стаціонару Центральної міської лікарні №1 та 3-х поліклінік для дорослого населення. У поточному 2011 році міські лікувально-профілактичні установи отримали за рахунок централізованих державних поставок, коштів міського бюджету, благодійної та гуманітарної допомоги медичного обладнання на загальну суму понад 1,4 млн. грн.
Міська станція швидкої і невідкладної медичної допомоги отримала у якості гуманітарної допомоги автомобіль швидкої допомоги. За спів фінансуванням (380,0 тис. грн.. з міського бюджету та 52,5 тис. грн. благодійної організації Королівства Нідерланди) у червні 2011 року закуплені комплекс рентгенівський діагностичний з цифровою обробкою зображення для Центральної дитячої міської лікарні.
Не зважаючи на обмеженість фінансування сфери охорони здоров’я, проводиться постійна робота з пошуку шляхів раціонального використання наявних ресурсів, оптимізації витрат, впровадження новітніх технологій, забезпечення населення якісною медичною допомогою.
Управління по зв'язках з громадськістю