Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 49
візитів сьогодні: 5749
візитів всього: 784353
Прогноз погоди
Презентація переможців проекту «Зробимо Житомир кращим»
30 листопада 2011 року 14:31

 

          30 листопада 2011 року в  прес-центрі міської ради  відбулась презентація переможців проекту «Зробимо Житомир кращим».

          На прес-конференції представили переможців секретар міської ради Наталія Леонченко та начальник управління по зв’язках з громадськістю Ольга Білобровець.

         Конкурс «Зробимо Житомир кращим» має на меті залучити громадську ініціативу до вирішення проблем розвитку благоустрою та довкілля Житомира, його рекреаційних зон, місць відпочинку та заняття спортом.

         Для участі в конкурсі подавались проекти, розроблені громадськими організаціями. Переможцю конкурсу буде надано муніципальний гранту розмірі 10 тисяч гривень.

         Проекти повинні відповідати пріоритетам, визначеним у Положенні про конкурс, а саме:

-         реалізація проекту повинна мати суспільну значимість для міста;

-         автори проекту, окрім муніципального гранту, повинні залучити для фінансування  інші кошти спонсорів;

Всього було подано 4 проекти від 3-х громадських організацій Житомира.

1.     «Зробимо Житомир кращим» від ЖМДГО «Все робимо самі» (127 балів).

Цей проект передбачає проведення благоустрою скверу на перехресті вулиць Лятошинського та Московської з активним залученням громадськості до участі в проекті. Різні конкурси та вікторини, за задумом авторів проекту, покликані виховувати у маленьких житомирян почуття відповідальності за благоустрій та екологію міста.

2.    «Вуличне графіті. Сучасний погляд на благоустрій міста» від ЖОО ВМГО «Демократичний альянс» (115 балів).

Громадська організація «Демократичний альянс» подала цікавий проект вирішення проблеми стихійного поширення малюнків, так званих графіті, на фасадах будівель міста. Автори проекту запропонували провести конкурс між художниками графіті в декількох номінаціях на найкращу соціальну рекламу. Для проведення конкурсу представники громадської організації запропонували виділити деякі фасадні площі будинків міста та декілька одиниць громадського транспорту.

3.     «Парк (сквер, алея) ковальської майстерності» від ЖОГО «Спілка ковалів Замкова гора» (147 балів).

Проект передбачає побудову алеї ковальської майстерності в Житомирі. Автори проекту, окрім муніципального проекту, планують залучити понад 60 тисяч гривень для реалізації задуму. Планується виготовити 8-10 лавок, 8-10 ліхтарів та 6-8 смітників авторської роботи і встановити на цій алеї. Проект – довгостроковий і передбачає проведення щорічного фестивалю ковалів, під час якого алея ковальської майстерності буде поповнюватись новими експонатами.

4.     «Шукаємо туалети» від ЖОО ВМГО «Демократичний альянс» (114 балів).

Проект «Шукаємо туалети» окреслив план вирішення однієї із нагальних проблем життєдіяльності міста. Автори проекту запропонували створити цілу систему навігації, для полегшеного пошуку вбиралень у місті. Для цього потрібно було розробити і встановити вказівники, електронну мапу громадських вбиралень, розмістити в місця масового скупчення людей QR-кодів на табличках.

         Для того щоб Житомир розвивався, щоб у місто надходили інвестиції, був приток туристів і будували об’єкти інфраструктури потрібно налагодити сталий зв’язок із громадськістю. Тому що громадська ініціатива – це рушійна сила розвитку суспільства, розвитку Житомира. Наталія Леонченко визначила основні цілі цього конкурсу:

         «Залучити громаду Житомира до вирішення проблем життєдіяльності міста – це наша основна мета. Так, грант невеликий, але ми сьогодні започаткували проект, який може стати тим містком, який з'єднує владу та громадськість».

Перемогу у конкурсі проектів отримала ЖОГО «Спілка ковалів Замкова гора» набравши 147 балів. Конкурсна комісія оцінювала проекти виходячи з таких принципів:

-         власний ресурс задіяний у проекті (людський, матеріальний);

-         термін виконання проекту;

-         ефективність витрат;

-         соціальна значимість, зрозумілість та видимість результатів. 

 

Управління по зв'язках з громадськістю



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare