Виконавчий комітет Житомирської міської ради з 15 квітня до 15 травня 2011 року проводить Інтернет-конкурс “Ідеєю бренду Житомира є...”.
До участі у конкурсі запрошуються жителі та гості міста Житомира, творчі групи, учні, студенти та викладачі, рекламні агентства, креативні студії, дизайнери, інші юридичні та фізичні особи, всі - хто вважає, що його ідея найкраща.
Для участі у конкурсі необхідно надіслати на електронну адресу ztpress@ukr.net власну ідею бренду міста Житомира у графічному або/та текстовому вигляді. Це можуть бути малюнки, графічні елементи, образи, шрифти, колірні рішення, слогани, девізи, вітання, описи, перелік унікальних місць Житомира тощо.
У заявці на конкурс обов'язково зазначити прізвище, ім’я, по-батькові учасника та контактний телефон. У листі зробити позначку «Конкурс».
До участі у конкурсі запрошуються жителі та гості міста Житомира, творчі групи, учні, студенти та викладачі, рекламні агентства, креативні студії, дизайнери, інші юридичні та фізичні особи, всі - хто вважає, що його ідея найкраща.
Для участі у конкурсі необхідно надіслати на електронну адресу ztpress@ukr.net власну ідею бренду міста Житомира у графічному або/та текстовому вигляді. Це можуть бути малюнки, графічні елементи, образи, шрифти, колірні рішення, слогани, девізи, вітання, описи, перелік унікальних місць Житомира тощо.
У заявці на конкурс обов'язково зазначити прізвище, ім’я, по-батькові учасника та контактний телефон. У листі зробити позначку «Конкурс».
Управління по зв'язках з громадськістю міської ради