10 лютого 2011 року відбулося засідання виконавчого комітету Житомирської міської ради, під час якого було прийнято 25 рішень.
Засідання проходило у 2 етапи. І етап – за звичною схемою, ІІ – презентаційний. Так, у залі засідань міської ради відбулась основна частина зібрання виконавчого комітету – презентація семи Програм розвитку міста на 2011-2015 роки.
Міський голова Володимир Дебой зазначив: «Основне завдання сьогоднішнього засідання – визначення генеральної лінії розвитку міста. Тому ми повинні погодити і прийняти дієві, ефективні програми».
Членам виконавчого комітету та всім присутнім були презентовані для погодження такі проекти:
– Програма модернізації та розвитку водопровідно-каналізаційного господарства м. Житомира «Питна вода»;
– Програма розвитку системи теплопостачання м. Житомир;
– Програма благоустрою міста «Житомир – місто найкращого благоустрою»;
– Програма реформування системи управління сектору житла;
– Програма «Затишна оселя» – сприяння і підтримка створення ОСББ;
– Програма з капітального ремонту та реконструкції житлового фонду міської ради;
– Програма з санітарної очистки території міста та поводження з побутовими відходами.
За словами заступника міського голови Миколи Боровця, всі вони спрямовані на реформування та стратегічний розвиток міста у 3-х напрямках: робота водоканалу та теплокомуненерго, житлове господарство, благоустрій міста.
Над розробкою програм працювали робочі групи, було залучено фахівців відповідних галузей для детального опрацювання всіх запланованих кроків, врахування ризиків, систематизації проблем та перспективних планів.
Для реалізації Програм розвитку міста необхідно поєднати зусилля влади та громади, підприємств та організацій міста. Адже коштів місцевого бюджету не достатньо. Тому планується залучення позабюджетних надходжень: видатків державного бюджету, інвестицій, внесків фізичних та юридичних осіб.
У результаті засідання членів виконавчого комітету було прийнято запропоновані проекти як Стратегічні програми розвитку міста та направлено їх на доопрацювання з метою розробки чіткого кошторису та детальних кроків у їх реалізації.
Управління по зв’язках з громадськістю