Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 27
візитів сьогодні: 5556
візитів всього: 481383
Прогноз погоди
Міська влада закликала підприємців не залишатися осторонь питань очищення міста від снігу та льоду
3 грудня 2010 року 17:17

3 грудня 2010 року в залі засідань міської ради відбулася нарада керівництва міста з керівниками підприємств торгівлі Житомира. Основна тема зустрічі – прибирання прилеглих територій, тротуарів та під’їзних шляхів від снігу і льоду.

Головував на засіданні заступник міського голови Іван Заінчковський. Від міської ради були керівники управління комунального господарства Олександр Марцун й відділу торгівлі, громадського харчування та сфери послуг Світлана Рабошук. Перед представницьким зібранням також виступили начальник комунального підприємства «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Костянтин Єремейчук, керівник підрозділу муніципальної міліції Сергій Куліков та завідуюча відділом міської СЕС Лідія Захарова.

Як зазначив у вступному слові Іван Заінчковський, підприємці повинні розуміти, що питання прибирання міста це не лише клопіт міської влади та відповідних комунальних підприємств, а й одне із завдань роботи адміністрацій приватних структур, що здійснюють торгівлю. За словами заступника міського голови, на разі надходить дуже багато звернень громадян з питань неналежного прибирання тротуарів та прилеглих до торгівельних закладів міста територій. Окрім того, за сумною статистикою, лише за два дні зимової негоди до травмпунктів звернулося 52 особи. Все це змушує робити певні висновки.

Костянтин Єремейчук у своєму виступі зосередив увагу присутніх на тому, що за існуючими нормами в зимову пору усі суб’єкти підприємницької діяльності до 9 години ранку повинні прибрати свою прилеглу територію від снігу та льоду, а також – здійснити їх посипання протиожеледними засобами. При цьому прибирання повинно, за необхідності, проводитися також і на протязі всього дня. За словами доповідача, проти порушників застосовуються відповідні заходи – складення протоколів та приписів. При цьому, штраф для фізичних осіб-підприємців варіюється від 340 до 1360 грн., юридичних – від 850 до 1700 грн. Лише за два перших дні грудня складено 180 приписів. Далі К.Єремейчук оголосив довгий список порушників, серед яких є доволі відомі та солідні підприємства.

На завершення виступу керівника комунального підприємства Іван Заінчковський влучно зазначив, що підприємцям дешевше й надійніше найняти  прибиральника, хоча б і на півставки, ніж платити такі суттєві кошти за недотримання існуючих норм.

Далі перед керівниками підприємств торгівлі виступив Сергій Куліков, який розповів про законодавчу базу й повноваження роботи муніципальної міліції з порушниками благоустрою в місті. При цьому С.Куліков особливо наголосив, що у разі перевірки об’єктів торгівлі чи громадського обслуговування інспекторами муніципальної міліції необхідно обов’язково, в разі наявності, пред’являти договори на обслуговування з прибирання прилеглих територій та тротуарів з відповідними КВЖРЕПами й закликав лояльно ставитися до роботи своїх підлеглих.

Було надано слово й представнику СЕС. Так, Лідія Захарова детально ознайомила присутніх у залі з проблемою сезонної захворюваності на ГРВІ та грип. Вона віднесла працюючих на підприємствах торгівлі, наряду з медиками, освітянами та транспортниками, до групи ризику. За її словами, основним і найбільш дієвим засобом профілактики захворюваності є вакцинація.

Про роботу з прибирання міста від снігових заносів розповів начальник управління комунального господарства міської ради Олександр Марцун. За його словами, в період інтенсивного випадання снігу в місті дійсно спостерігаються проблеми з прибиранням вулиць та тротуарів. Це викликано тим, що в наявності у комунальних служб застаріла техніка й застосовуються старі технології. При цьому забезпечення якісного прибирання в денний час практично неможливе, дещо краща ситуація вночі. Це пов’язано передусім з великим потоком транспорту на основних транспортних магістралях міста. Тому, О.Марцун закликав присутніх по-можливості менше користуватись власним транспортом у складних погодних умовах, адже пріоритет роботи комунальних служб – забезпечення належної роботи громадського транспорту.

Наостанок виступила Світлана Рабошук, яка зазначила, що вихід із проблемної ситуації є – це сумлінне виконання своїх обов’язків усіма житомирянами, як то представники влади, чи приватного бізнесу. Основне – необхідно завжди шукати компроміс між представниками адміністрації підприємств та контролюючими органами. Окрім того, С.Рабошук нагадала присутнім про наближення Новорічних свят та закликала не порушувати традиції й прикрасити належним чином свої офіси та магазини. 

Управління по зв’язках з громадськістю міської ради



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare